| کد خبر: 255634 |

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف محموله 150 میلیاردی روغن موتورهای احتکار شده

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۸۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد.

تین نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۸۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجهی روغن موتور خودرو که در انبار حاشیه شهرستان دپو شده بود، مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستو ر کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی، به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات، ۱۸۰ هزار لیتر روغن موتور خودروهای سبک و سنگین احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش روغن موتورهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضایی شد.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.