| کد خبر: 84180 |

مجری پروژه خط ۷ متروی تهران، خبر داد:

◄بهره‌برداری از ۸ ایستگاه خط ۷ تا پایان بهار

تین‌نیوز| مجری‌ پروژه خط 7 متروی تهران از پایان 18 کیلومتر تونل‌سازی در فاز نخست خط 7 مترو حدفاصل ایستگاه شهید‌ محلاتی تا میدان‌ صنعت با پیشرفت صد‌درصدی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، بهمن اسکندری با تاکید بر اینکه خط 7 مترو تهران از جنوب شرقی تهران از محدوده ورزشگاه تختی آغاز می‌شود، اظهار داشت: فاز نخست این پروژه حدفاصل شهید‌ محلاتی تا میدان صنعت به‌طول 18 کیلومتر در بخش تونل صد‌درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این بخش تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی با بیان این که خط 7 با عبور از بزرگراه امام‌ علی(ع)، خیابان شهید‌ محلاتی، میدان‌ قیام، خیابان‌ مولوی و میدان هلال‌احمر به سمت شمال ادامه مسیر می‌دهد و به گیشا، برج‌میلاد، میدان‌ صنعت و میدان‌ کتابی می‌رسد، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است که فاز نخست این خط با 8 ایستگاه خرداد ماه سال 95 به بهره‌برداری برسد که البته رسیدن به این هدف مربوط به تامین اعتبارات مورد نیاز است.
  
به گفته اسکندری، در فاز نخست 20 کیلومتر مترو با 18 ایستگاه طراحی شده که 8 ایستگاه آن در ابتدا به بهره‌برداری خواهد رسید. ایستگاه‌های محلاتی-تقاطع 17 شهریور، سعیدی، میدان محمدی، تقاطع خط 1 مترو-خیابان نواب، بریانک-نواب، نواب-آذربایجان، گیشا و میدان صنعت 8 ایستگاه نخست بهره‌برداری در فاز یک خط 7 است.
 
وی با تاکید بر این مهم که در حال حاضر فاز نخست خط 7 مترو در بخش تونل سازی صددرصد و در بخش ایستگاهی 30 درصد پیشرفت‌ فیزیکی داشته است، تصریح کرد: خط 7 عمیق‌ترین خط متروی تهران است که با خطوط 1، 2، 3، 4 و 6 تقاطع دارد.

مجری خط 7 مترو تهران در پایان، ابراز امیدواری کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز، پروژه خط 7 تا خرداد ماه سال 95 به‌طور کامل آماده بهره‌برداری می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.