| کد خبر: 72936 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ اعلام آمادگی راه آهن آذربایجان برای ورود موج جدید سرما

تین نیوز | مدیركل راه آهن آذربایجان با اشاره به موج جدید بارندگی که قرار است وارد این استان شود، گفت: در این خصوص هنوز گزارشی برای ما ارسال نشده است و قطارهای ما در زمان تعیین شده و طبق برنامه در حال تردد هستند.
 
میر حسن موسوی دیزجی در گفتگو با تین نیوز درخصوص برنامه ریزی های این راه آهن برای فصل سرما گفت: در موج قبلی سرما که وارد کشور شد مشکلاتی در مسیرهای زنجان - قزوین و قزوین - تهران ایجاد شده بود که با توجه به جا ماندن مسافرین در این مسیر ما به هر قطار یک تا دو واگن اضافه کردیم.

وی افزود: برای 28 صفر نیز که تعدادسیر مسافران بیشتر بود ما برای مسیر تبریز- مشهد یک الی دو واگن اضافه کردیم. همچنین در این مسیر یک قطار فوق العاده هم قرار دادیم.

مدیركل راه آهن آذربایجان بیان داشت: الان راه آهن ما آمادگی این را دارد که در صورت نیاز همان اقدامات را برای موج جدید سرما انجام دهد.

موسوی در خصوص نوع همکاری که مردم می توانند با این راه آهن داشته باشند، عنوان داشت: توقع ما از مسافران این است، در ایامی که برودت و سرمای هوا شدید است زودتر در ایستگاه ها حاضر شوند و بلیت های خود را به موقع تهیه نمایند.

بنا به گزارش سازمان هواشناسی قرار است یک سامانه پر فشار از اواخر امروز به مرزهای غربی کشور نزدیک شود. این سازمان پیش بینی کرده است با ورود این سامانه شاهد  بارش، در نواحی مرتفع به صورت برف، در این مناطق خواهیم بود.

بر این اساس استان های خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، لرستان و کرمانشاه بارش باران گاهی همراه با رعد و برق، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و برای استان های کردستان، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی بارش باران و برف پیش بینی می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.