| کد خبر: 60877 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ ارزیابی مشاور آخوندی از انتخاب عابدزاده / مهم ترین اولویت، ارتقای سطح ایمنی باشد

تین نیوز | مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی، انتخاب علی عابدزاده به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشور را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مهمترین اولویت رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشور، باید ارتقای سطح ایمنی در حمل و نقل هوایی کشور باشد.
 
محمدعلی ایلخانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در خصوص انتخاب عابدزاده به عنوان رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشور، اظهار کرد: بنده از قبل پیش بینی کرده بودم آقای عابدزاده و آقای مومنی رخ، قوی ترین گزینه های مطرح برای ریاست سازمان هواپیمایی کشور هستند که در نهایت آقای عابدزاده انتخاب شد.
 
وی با تاکید بر اینکه آقای عابدزاده به هیچ وجه فرد سیاسی نیست و تاکنون هیچ رفتار سیاسی از وی مشاهد نشده، گفت: در دولت های قبلی نیز همواره نام وی به عنوان گزینه احتمالی انتخاب رئیس سازمان هواپیمایی مطرح بوده است. 
 
ایلخانی، انتخاب عابدزاده به عنوان رئیس سازمان را مناسب ارزیابی کرد، و با بیان اینکه فردی با تجربه و از بدنه صنعت، سکان هدایت سازمان هواپیمایی را بر عهده می گیرد، گفت: اگر فردی خارج از صنعت و یا از بدنه دانشگاهی کشور انتخاب می شد، هیچ مشکلی از صنعت برطرف نخواهد شد، زیرا تجربه و سابقه از شاخص های اجتناب ناپذیر برای اداره صنعت هوایی کشور هستند. 
 
وی با اشاره به اینکه تامل وزیر راه و شهرسازی در نهایت منجر به انتخاب مناسب شد، افزود: زمانی که آقای عابدزاده از دانشگاه فیلیپین فارغ التحصیل شد، کار خود را در سازمان هواپیمایی به عنوان کارشناس پرواز آغاز کرد، این نشان می دهد که وی با موضوعات ایمنی و استاندارد سازمان هواپیمایی کشور آشناست.  
 
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی با اشاره به اینکه آقای عابدزاده به خاطر 30 سال خدمت، با دغدعه های صنعت هوایی کشور آشناست، گفت: مهم ترین اولویت رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری باید ارتقای سطح ایمنی در حمل و نقل هوایی کشور باشد.
 
وی سخت گیری در ارائه مجوز از سوی سازمان را اولویت بعدی رئیس جدید برشمرد، و با تاکید بر لزوم بازنگری دستورالعمل های سازمان هواپیمایی کشور، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری نیاز به شفاف سازی در روش ها و دستورالعمل ها دارد، زیرا زمینه های فساد در دستورالعمل های فعلی سازمان وجود دارد.
 
ایلخانی تصریح کرد: با شفاف سازی هم سطح ایمنی ارتقا خواهد یافت و هم فساد در سازمان هواپیمایی از بین می رود. 
 
گفتنی است، وزیر راه و شهرسازی پس از پذیرش استعفای جهانگیریان، محمد خداکرمی را به عنوان سرپرست این سازمان معرفی و در جلسه هیات دولت که عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، علی عابدزاده به عنوان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شد. 
 
یاد آور می شود، علی عابدزاده مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی آسمان و عضو فعلی هیئت مدیره شرکت فرودگاه های کشور است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارمند سازمان 0 0

    تو این گیر و دار هیچ کس به فکر کارکنان بدبخت سازمان نیست بیایید و ببینید عدم تدبیر آقایان چه به روز سازمان آورده است آیا می شود سازمانی را که کارشناسان آن همواره در معرض تطمیع و تهدید قرار دارند با این وضع نابسامان اداره نمود؟! هر روز بدتر از دیروز هر روز فاجعه بارتر از دیروز سازمان بدون ارتقای حقوق و ارامش روانی کارکنان آن شاهد تحول نخواهد بود در سازمان انکار گرد مرده پاشیده اند انگیزه مرده و … امیدوارم این انتخاب سبب خیر باشد

  • 0 0

    نتایج این اظهار نظر را باید نشست و دید

  • اصغری 0 0

    اصغری جناب آقای ایلخانی شما هم یکدوره بسیار کوتاه سرپرست سازمان شدید و یکدوره کوتاه دیگر در شرکت فرودگاه ها. با توجه به این که شما تخصص هوانوردی و دوره آکادمیک این دوره را تدارید چگونه به این راحتی در خصوص همه موارد این صنعت اظهار نظر می نمایید.!!!!

  • mTaher 0 0

    تین عزیز لطفا ازمشتور محترم سوال کنید که توضیحی راجع به میزان سرمایه گذاری و میزان برداشت در CIP فرودگاه امام بدهند. درست است که ۷ میلیارد سرمایه گذاری شده و فقط بخشی از ۳۰% سهام اواخر سال قبل ۱۸ میلیارد فروخته شده؟ آقایان این همه ثروت رااز کجا آورده اند؟ درست است که مشاور بسیار با استعداد وزیر شرکت سپهرام را هم شریکند؟ درست است ناوگان ۳۰ ساله آورده اند؟ حتماقراراست الاغ با آن جابجا کنند. رتستی وزیر چه نیازی به این مشاور دارد؟

  • TaherAli 0 0

    لطفا بفرمایی این همه ثروت شما از کجا آمد؟ ۳۰ سال کارمندی چططر چنین ثروتی میدهد؟ وزیر عجب مشتوری دارد..

  • مطلع 0 0

    اولا این مشاور محترم هفته ای؟ ماهی و یا سالی چند بار به حضور وزیر می رسند تا مشاوره بدهند ثانیا ایشان در ابتدای صدور ابلاغ تشریفاتی مشاوره آن را پس دادند و بسیار عصبانی بودند شما که این پیش بینی های درست دارید چرا پیش بینی تغییرات خودتان در حوزه شرکت و عزل خودتان را نکردید و بعد این همه بر افروخته شدید و زمین و زمان را بهم ریختید شما که این همه از ارتقای هوانوردی می فرمائید لطفا بگوئید هواپیمای ۷۳۷ که به نام سپهران وارد شیراز کردید دارای ایمنی است و مشمول بخشنامه کاهش سن ناوگان هوانوردی است شما که مشاور آن شرکت هستید و آقای ع گ مدیر عامل هستند. راستی بفرمائید تعیین تکلیف ابنیه تجاری فرودگاه امام و کشاکش دادگاهی آنجا چه شد جناب مشاور به نظرم سکوت بهترین مرهم درد زجر کشان صنعت است

  • karbalaee @ yahoo. com 0 0

    برخی آقایان از آقای عابد زاده و هر آدم سالمی بیزارند. تعریف اولشان از عابدزاده به قول یکی از دوستان برای زدن وی بود و الآن هم دنبال گرفتن مجوز پرواز پیرترین ناوگان و به قولی طویله هوایی از عابدزاده است. آقای وزیر محترم راه و شهرسازی لطف کنند و دلالان محترم را از جمع مشاوران خود جدا کنند. دل صنعت از دست این گروه خون است. خواهش میکنیم تا بازرسان دفتر حضرت آقا دستور دهند تا CIP فرودگاه امام بررسی شود. زندگی قبلی و بعدی برخی آقایان هم کنترل شود.