| کد خبر: 59799 |

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در گفتگو با تین نیوز:

◄ انتقال ستاد سوخت؛ نزدیک شدن وزارت راه به شهرداری ها / لزوم حل مشکلات شرکت های کشتیرانی در گام نخست

تین نیوز | رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: انتقال ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور به وزارت راه و شهرسازی از سوی دولت موجب نزدیک شدن این وزارتخانه به موضوعات مربوط به شهرداری ها می شود.

احمد دنیامالی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به انتقال ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به وزارت راه و شهرسازی و تاثیر آن بر حمل و نقل درون شهری اظهار داشت: طبق برآورد مدیریت شهری، در حالی این انتقال موجب نزدیک شدن وزارت راه و شهرسازی به موضوعات مرتبط با شهرداری ها می شود که وزارت کشور در این خصوص مدعی است.

وی افزود: فاصله زیادی میان حرف تا عمل افتاده است و شبکه حمل و نقل عمومی درون شهری در کشور نیازمند حمایت بیش از پیش است.

این عضو شورای شهر تهران با توجه به مزیت های ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور و عوامل بازدارنده از انحلال آن خاطرنشان کرد: با برچیده شدن حمایت های دولتی، شاهد افزایش ترافیک و آلودگی در داخل شهرها خواهیم بود و از طرف دیگر بدون مدیریت بر حمل و نقل و سوخت با هدف ایجاد شرایط برای تک نرخی شدن آن، کشور با معضل قاچاق در حمل و نقل جاده ای و دریایی و اتفاقات دیگر روبرو خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل با اشاره به فعالیت های ستاد سوخت در قالب سازمان تابعه وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: این ستاد با حمایت دولت می تواند در جهت واقعی سازی نرخ سوخت و همچنین در دو بخش نرم افزاری و تقنینی برای توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش مصرف سوخت با نزدیک شدن به استاندارهای مصرف خودرو در بعد جهانی گام بردارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در دولت اصلاحات یادآور شد: امیدوارم برای شروع، مشکلات پدید آمده برای شرکت های کشتیرانی و حمل و نقل دریایی به دلیل افزایش نرخ سوخت شناور از 550 به 1550 تومان از سوی مرکز مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور بررسی و مرتفع شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.