| کد خبر: 41897 |

شهرک خودروسازی ساخته شود / تثبیت جایگاه آذربایجانشرقی درصنعت خودرو

تین نیوز | مدیرعامل شرکت ایران خودرو تبریز گفت: با توجه به وجود بسترهای لازم، ایجاد شهرک خودروسازی در آذربایجان شرقی ضروری است.
 
غلامرضا صادقیان یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار داشت: ظرفیت های لازم برای احداث شهرک خودروسازی در منطقه فراهم است و با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی مرتبط با این حوزه، آذربایجان شرقی نیازمند یک شهرک خودروسازی است.
 
وی فعالیت شرکت هایی مانند ایران خودرو تبریز را فرصت مناسبی برای مجموعه و قطعه سازان منطقه بویژه آذربایجان شرقی برای تامین قطعات چنین واحد خودروسازی در فضایی رقابتی افزود: وجود یک شهرک خودروسازی در این منطقه برای تجمیع قطعه سازان، ایجاد محیطی رقابتی و افزایش توان لجستیکی آنان، در تامین قطعات این شرکت و سایر شرکت های خودروساز استان و توسعه این بخش موثر خواهد بود.
 
غلامرضا صادقیان مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز
مدیرعامل ایران خودرو تبریز در پایان سخنان خود خاطر نشان شد: با توجه به وحود زیر ساخت های موجود منطقه برای طراحی و ساخت قطعات خودرو، احداث چنین شهرکی منجر به تجمیع توان قطعه سازان و همچنین کاهش قابل توجه هزینه های لجستیک می شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: جایگاه صنعت خودروسازی استان در کشور تثبیت شده است و این شرکت شهرک های صنعتی تمام توان خود را برای شناسایی مکان مناسب شهرک خودروسازی به کار خواهد بست و اقدامات و پیگیری های لازم را  انجام می دهد.
 
محمد علی عسگری در بازدید از پی یو وان محصول جدید ایران خودرو تبریز
محمدعلی عسگری در بخش انتهایی سخنان خود اظهار داشت: ایران خودرو تبریز ظرفیت بزرگی برای اشتغال و کارآفرینی استان لست که انتظار می رود با احداث این شهرک در مکانی مناسب و قابل دسترس، شاهد تحولی نو در عرصه صنعت خودروسازی استان باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.