| کد خبر: 36422 |

توسعه فرودگاه زنجان، نیاز امروز حضور سرمایه‌گذاران در منطقه

تین نیوز | مدیر فرودگاه زنجان بر توسعه این فرودگاه تأکید کرد و این مهم را به عنوان یکی از ضرورت‌های انکارناپذیر در راستای جذب سرمایه‌گذاران به استان دانست.
 
محمد قاسمی با بیان این‌که امروزه فرودگاه‌ها به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه مناطق مختلف قلمداد می‌شوند، افزود: توسعه فرودگاه زنجان به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های استان می‌تواند در روند جذب و ترغیب حضور سرمایه‌گذاران در استان موثر باشد، از این رو افزایش 600 متری طول باند فرودگاه زنجان به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار قرار دارد.
 
وی با تأکید بر این‌که رفع مشکلات فعلی فرودگاه زنجان امری است که نیازمند همت همه مسوولان می‌تواند در مرتفع کردن آن موثر و کارساز باشد، تصریح کرد: بی‌تردید، انجام پروازهای ایمن از این فرودگاه، اولویت اصلی ماست، چرا که معتقدیم مردم استان باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنند که خوشبختانه تا به امروز شاهد انجام پروازهای مطلوب از فرودگاه زنجان به ویژه پروازهای برون‌مرزی بودیم که تداوم این روند نیازمند همت همه مسوولان است.
 
این مسوول در ادامه از راه‌اندازی پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان به عنوان یکی از اقدامات در دست اجرا خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ارادت غیرقابل وصف مردم پایتخت شور و شعور حسینی به اهل‌بیت(ع) و انجام سفرهای متعدد زنجانی‌ها به عتبات عالیات، انتظار داریم یک عزم ملی از سوی مسوولان باعث شود تا بتوانیم راه‌اندازی سفرهای عتبات عالیات از فرودگاه زنجان را نیز شاهد باشیم.
 
مدیر فرودگاه زنجان با بیان این‌که راه‌اندازی پروازهای زنجان به تهران از این فرودگاه، یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: با وجود این‌که این مهم به کندی پیش می‌رود، اما معتقدیم باید برای تحقق این امر تلاش مضاعفی انجام دهیم، چرا که حضور اکثر سرمایه‌گذاران در تهران و نزدیکی زنجان به پایتخت باعث می‌شود که این سرمایه‌گذاران به دلیل وجود فرودگاه، رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در زنجان داشته باشند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • زنجانی مقیم مرکز 0 0

    جناب مدیر محترم فرودگاه با عناوینی همچون پایتخت شور و شعور حسینی!!!! سرمایه گذار جذب نمی گردد لطفا از این مضامین عالیه برای قانع کردن مدیران استانی بهره نگیرید این همه تو زنجان هزینه شد چند هواپیما در هفته روی مبارک فرودگاه زنجان را می بیند شما اگر توانستید پرواز مدون برنامه ای برای مردم خوب زنجان پیش بینی نمائید سرمایه خودش به فرودگاه می آید الان هزینه کردن بیش از این اتلاف بیت المال و سرمایه همین مردم غیور است سنگ بزرگ برداشتن نشاه!!!!!!!!