| کد خبر: 269321 |

سامانه جدید بارشی به کشور وارد می شود

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

تین نیوز

صادق ضیائیان با اشاره به سامانه جدید بارشی به کشور اظهار کرد: امروز علاوه بر نوار شرقی کشور در شمال غرب و مناطقی از غرب استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران، ابرناکی و بارش باران رخ می دهد و با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در گیلان و غرب مازندران، بارش همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ضیاییان با اشاره به پیش بینی رگبار برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر طی امروز افزود: روز دوشنبه در سواحل دریای خزر بارندگی رخ می دهد و در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز، بارش پراکنده و ضعیف خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به تدریج در شرق و شمال شرق کشور، بارش باران، گاهی رعد و برق و در ارتفاعات برف پیش بینی می شود و در چهارمحال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویراحمد بارش شدت خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: روز سه شنبه بارش در سواحل شمالی ادامه دارد و در شمال شرق و مناطقی از شرق و جنوب شرق، بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود، همچنین در شرق خراسان رضوی بارش شدت خواهد داشت و بعدازظهر سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

وی گفت: چهارشنبه و پنجشنبه جوی آرام و پایدار در سراسر کشور مستقر می شود و طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک و کاهش دما خواهیم داشت؛ همچنین امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و روزهای دوشنبه و سه شنبه دریای خزر مواج پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۱۹ و کمینه ۱ سانتی گراد است و روز دوشنبه، نیمه ابری به تدریج افزایش ابر با بارش باران گاهی وزش باد با بیشینه ۱۸ و کمینه ۲ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.