| کد خبر: 262888 |

همزمان با آغاز سال تحصیلی در استان قم اجرایی شد :

◄ طرح آموزشی- انگیزشی، ارتقای ایمنی مدارس حاشیه راه ها

طرح آموزشی- انگیزشی ارتقا ایمنی 70 مدرسه حاشیه راه های استان قم اجرایی شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم اعلام کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی و در هفته نیروی انتظامی، طرح آموزشی - انگیزشی ارتقای ایمنی 70 مدرسه حاشیه راه های استان با اعتباری افزون بر 7 میلیارد ریال اجرایی شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، علیرضا اسدی از اجرایی شدن طرح آموزشی - انگیزشی ارتقای ایمنی مدارس حاشیه راه ها ی استان قم خبر داد.

وی ضمن اعلام آغاز طرح که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید ( 1402) اجرایی شده، گفت: به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد دانش آموزان و وسائط نقلیه در حاشیه راه های استان قم ، این پروژه همزمان با ایام هفته نیروی انتظامی در دبستان مالک اشتر روستای ورجان شهرستان کهک کلید خورد.

اسدی افزود : طی این طرح ، 70 مدرسه در حاشیه راه های استان طی سال جاری ، با اقدامات فرهنگی - آموزشی ، ضریب ایمنی آنها ارتقا و افزایش می یابد.

وی تصریح کرد : در قالب اجرای طرح ارتقا ایمنی مدارس حاشیه راه های استان که با همکاری راهداری و حمل ونقل، پلیس راه ، آموزش و پرورش و دهیاری ها انجام می شود ، نسبت به آموزش سمعی - بصری مجموعه هدف، با اجرای برنامه های متنوع اقدام می شود .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در توضیحی تکمیلی در این خصوص افزود : با عنایت به تاثیر آموزه های فرهنگی که در قالب حرکات نمایشی ، برگزاری مسابقه ، اهدا جوایز و ... اجرا می شوند ، نسبت به انجام برنامه هایی با قالب موارد مذکور اقدام می شود .

علیرضا اسدی ضمن تشکر و تقدیر از کارشناسان پلیس راه ، راهداری و حمل و نقل که نسبت به ارائه آموزه های ترافیکی به دانش آموزان مدارس حاشیه راه های استان ، ساعی ظاهر شده اند ، اظهار کرد : در این پروژه فرهنگی که در قالب برنامه های آموزشی - انگیزشی اجرا می شود ، ضمن ارائه آموزه های سمعی - بصری ، نسبت به توزیع و اهدا اقلام متنوع شامل ؛ کیف ، دفتر ، جامدادی ، کتابچه های آموزشی و ... که منقش به المان های ترافیکی هستند اقدام می شود .

وی افزود : از  مهمترین آیتم های آموزشی در طرح ارتقای ایمنی مدارس حاشیه راه ، که نقشی تاثیر گذار در مجموعه هدف دارد ، اجرای برنامه های نمایشی است که توسط اساتید این رشته و با شرکت دادن دانش آموزان در این برنامه های نمایشی صورت می گیرد ، که ضمن انتقال مفاهیم ترافیکی ، موجبات نشاط مجموعه را فراهم می آورند .

اسدی اعتبار اجرایی پروژه را بالغ بر 7 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تمامی هزینه های اجرایی طرح از محل منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین اعتبار شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.