| کد خبر: 261406 |

استفاده از اتوبوس‌ های برقی در مشهد در حال پیگیری است

رئیس شورای شهر اسلامی شهر مشهد گفت: استفاده از اتوبوس های برقی در مشهد در حال پیگیری است و خودروهای شخصی برقی نیز پیگیری می شود.

تین نیوز

رئیس شورای شهر اسلامی شهر مشهد گفت: استفاده از اتوبوس های برقی در مشهد در حال پیگیری است و خودروهای شخصی برقی نیز پیگیری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسن موحدیان امروز ۱۹ شهریورماه، در حاشیه آیین رونمایی از ۲۵ اتوبوس و ۱۲۵ ون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اولویت های شورای ششم حمل ونقل عمومی بوده که در این راستا راهبردهایی داشتیم. خوشبختانه در سال گذشته تعدادی اتوبوس اضافه کردیم و امروز نیز با همت شهردار و عنایت وزیر کشور از ۲۵ اتوبوس و ۱۲۵ ون رونمایی شد.

وی بیان کرد: ون ها برای مناطقی که مسافر کمتری دارند، استفاده می شود؛ زیرا هزینه های اتوبوس بسیار بالا است و ون ها هزینه کمتری دارند. لزومی ندارد برای مناطقی که مسافر کمتری دارند از اتوبوس استفاده کنیم.

موحدیان با بیان اینکه بهره برداری خط ۳ قطار شهری عنایت دولت را می طلبد، عنوان کرد: مترو هزینه های بسیار زیادی دارد. یکی از اولویت های ما بهره برداری فاز یک خط سه قطار شهری از ترمینال مسافربری به باب الجواد(ع) است که با قول و حمایت وزیر کشور راه اندازی خواهیم کرد تا مجاوران و زائران به راحتی به زیارت نائل شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: ما در رابطه با حمل و نقل عمومی حتما پیگیری های بیشتری خواهیم داشت. باید سیاست هایی را به کار ببریم تا مردم از خودروهای شخصی کمتر استفاده کنند تا ترافیک کمتر شود. همه باید کمک کنند تا شهری پاک و حمل و نقلی سریع با استفاده از حمل و نقل عمومی داشته باشیم.

وی در خصوص استفاده از اتوبوس های برقی در شهر تصریح کرد: اتوبوس های برقی در حال پیگیری است و خودروهای شخصی برقی نیز پیگیری می شود اما اطلاع کاملی در این حوزه ندارم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.