| کد خبر: 257577 |

۴۰ سرپناه جدید ایستگاه اتوبوس در اصفهان نصب می شود

سرپناه ایستگاه های اتوبوس در خیابان های بهشت، قدس، میرزا طاهر، نبوی منش و آیت الله اشرفی اصفهانی در حال نوسازی است.

تین نیوز

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در ساخت سرپناه ایستگاه اتوبوس، علاوه بر رعایت نکات فنی، طراحی و معماری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، براین اساس سرپناه ایستگاه های اتوبوس در خیابان های بهشت، قدس، میرزا طاهر، نبوی منش و آیت الله اشرفی اصفهانی در حال نوسازی است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سید سلمان قاضی عسگر با اشاره به نصب سرپناه جدید ایستگاه های اتوبوس در منطقه ۹ اصفهان اظهار کرد: یکی از خصوصیت های ایستگاه های جدید، قابلیت نصب نمایشگر و نقشه راهنمای مسیر اتوبوس ، زیبایی بیشتر و سازگاری با سبک معماری سنتی اصفهان است.

وی افزود: در راستای ایمن سازی و تجهیز ایستگاه های اتوبوس، هشت سر پناه با طرح جدید و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال تهیه و تا پایان تیرماه نصب خواهد شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ساخت سرپناه، علاوه بر رعایت نکات فنی، طراحی و معماری نیز از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: سرپناه ایستگاه های اتوبوس در خیابان های بهشت، قدس، میرزا طاهر، نبوی منش و آیت الله اشرفی اصفهانی در حال نوسازی است.

قاضی عسگر از نصب ۳۰ سر پناه با طرح جدید در مسیر رفت و برگشت اتوبوس تندرو با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: نصب سرپناه های جدید در ایستگاه های اتوبوس رضایت و آرامش بیشتر مسافران در استفاده بهتر از خدمات اتوبوسرانی را فراهم کرده است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.