| کد خبر: 257292 |

۵۲ نقطه حادثه خیز جدید در محورهای استان همدان شناسی شد

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از شناسایی ۵۲ نقطه جدید پرتصادف و دارای تصادف در محورهای استان همدان خبر داد.

تین نیوز

 

مدیر کل راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ضمن اشاره به شناسایی 52 نقطه جدید پر تصادف در محورهای استان همدان گفت: این نقاط بر مبنای فراوانی و نوع تصادفات رخ داده در محورهای مواصلاتی و پس از انجام مطالعات و محاسبات آماری و بر اساس شیوه نامه ها، توسط کمیسیون ایمنی راههای کشور به راهداری استان ابلاغ شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صفر صادقی راد تصریح کرد: تا سال گذشته ۱۱۶ نقطه حادثه خیز در محورهای استان همدان شناسایی شده بود که با اقدامات موثر و جهادی راهداری استان تنها ۲ نقطه از ۱۱۶ نقطه جزء این ۵۲ نقطه جدید می باشد و مابقی آن بطور کامل اصلاح و رفع شده است.

صادقی راد اظهار کرد: جهت شناسایی نقاط پرتصادف و دارای تصادف در یک بازه زمانی سه ساله یک محور با نوع تصادفات و فراوانی تصادفات توسط کمیسیون ایمنی راه های کشور مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد و بر اساس شیوه نامه های کمیسیون ایمنی راهها به عنوان نقطه حادثه خیز به ادارات راهداری ابلاغ می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان همدان افزود: برنامه راهداری استان همدان در سال ۱۴۰۲ رفع تمامی این ۵۲ نقطه شناسایی شده جدید می باشد که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این نقاط تا پایان سال رفع و اصلاح خواهند شد.

صادقی راد در پایان گفت: استان همدان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و وضعیت کریدور ارتباطی با شش استان هم جوار در ارتباط است و همین مساله اهمیت ارتقاء ایمنی راههای استان همدان را دو چندان می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.