| کد خبر: 256431 |

با حضور مدیرکل فرودگاه های استان فارس؛

جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع در فرودگاه شیراز برگزار شد

جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع در فرودگاه شیراز با حضور مدیرکل فرودگاه های استان فارس برگزار شد.

تین نیوز

جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع در فرودگاه شیراز با حضور مدیرکل فرودگاه های استان فارس برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۲، به منظور ارائه خدمات مناسب و همچنین افزایش تعامل و همکاری میان ارگان ها و نهادهای مرتبط با پروازهای حج  در فرودگاه شیراز برگزار شد.

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه های استان فارس با تاکید بر اهمیت هماهنگی و ارائه خدمات مطلوب به حجاج گفت: ارائه خدمات شایسته به حجاج بیت الله الحرام فرصت مغتنمی برای بهره مندی از برکات این سفر معنوی به عنوان دمتگزار زائرین است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی و توافق انجام شده در صورت بروز تاخیر در پروازها و به منظور کاهش ایستایی زائران هماهنگی لازم میان روسای کاروان ها و مسئولین عملیات حج و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی وجود داشته باشد.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: مطابق برنامه سه هزار و ۳۹۰ زائر استان فارس در قالب ۲۵ کاروان و ۱۱۵ زائر استان کهکیلویه و بویراحمد در قالب یک کاروان از تاریخ ۱۴ تا ۲۰ خرداد به سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شیراز، در این جلسه مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد، مدیرکل حج و زیارت استان،مدیرکل امور زائرین و گردشگری استانداری، مسئولین پلیس و سپاه حفاظت هواپیمایی، مسئولین اورژانس و جمعیت هلال احمر شیراز، سوختگیری هواپیما، گذرنامه، علوم پزشکی و پایگاه مراقبت بهداشت مرزی نیز حضور داشتند و در خصوص چگونگی ارائه خدمات به زائران گفتگو و تبادل نظر کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.