| کد خبر: 256364 |

پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب در حال انجام است

فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

تین نیوز

فرشید گلیج معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شیراز، گلیج در حاشیه این بازدید که با حضور مدیرکل فرودگاه های استان فارس، پیمانکار و مشاور پروژه صورت گرفت،اظهار داشت: هدف از بازدید میدانی پروژه، بررسی روند اجرایی و پیشرفت اقدامات پیمانکار بر اساس برنامه زمان بندی است.

فخرالدین کشاورز مدیرکل فرودگاه های استان فارس در جریان بازدید توضیحاتی ارائه داد و افزود: پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه داراب شامل احداث stop way ابتدا و انتهای باند، تطویل، بهسازی و روکش آسفالت باند، اجرای سیویل ورک سیستم روشنایی و همچنین بهسازی و روکش آسفالت جاده گشت زنی است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران آغاز شده و مطابق برنامه در مدت زمان ۱۰ ماه به پایان می رسد.

در ادامه این بازدید معاون عملیات فرودگاهی طی بازدید از فرودگاه شهدای جهرم و حضور در جلسه کنترل پروژه ضمن بررسی موانع و مشکلات توصیه های لازم جهت شروع و تسریع در اجرای پروژه براساس برنامه از پیش تعیین شده را بیان کرد.

شایان ذکر است؛ پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه جهرم شامل تطویل و تعریض باند پروازی، توسعه اپرون و اجرای چراغ های باند است که با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مدت ۱۲ ماه صورت می پذیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.