| کد خبر: 255850 |

تامین اعتبار احداث آزاد راه مشهد چناران در سال ۱۴۰۲

در راستای تسریع عملیات اجرایی آزاد راه مشهد- چناران، با مشارکت بانک تجارت و بانک صادرات مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده۵۶ در سال ۱۴۰۲ به این پروژه تخصیص می یابد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر امور مجریان آزاد راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خبر داد: با پیگیری های صورت گرفته از سوی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و در راستای تسریع عملیات اجرایی آزادراه مشهد- چناران ، با مشارکت بانک تجارت و بانک صادرات مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده۵۶ در سال ۱۴۰۲ به این پروژه تخصیص می یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، ملازنیل از برنامه تامین مالی آزاد راه مشهد- چناران به استناد مصوبه دولت در سال آینده خبر داد و گفت: به دنبال سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان خراسان رضوی و اهمیت تسریع در عملیات اجرایی آزادراه مشهد چناران ، مقرر شد مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار طی دو سال از محل ماده ۵۶ قانون الحاق از سوی بانک ها با پیگیری شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور به همراه اعتبارات مصوب از سوی سازمان برنامه و بودجه به این پروژه تزریق شود.

مدیر کل دفتر امور مجریان آزاد راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ضمن اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای جلب مشارکت بانک ها برای تامین مالی این پروژه از سوی شرکت ساخت اظهار کرد: مقرر شد در مرحله اول بانک مسکن مبلغ۱۰۰ میلیارد تومان و بانک تجارت مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۱ از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص دهد.

ملازنیل ادامه داد: در نشستی با حضور معاونان مدیرعامل بانک های تجارت و صادرات، نمایندگان شرکت ساخت وتوسعه و آستان قدس رضوی به عنوان پیمانکار نحوه تامین مالی این پروژه در سال آینده مشخص شد.

در ادامه جلسه داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بررسی جزییات این طرح راهکارهای اجرایی در خصوص عملیاتی شدن ماده ۵۶ و تسریع در مباحث مولدسازی املاک در راستای تسریع در پروژه را مطرح که مقرر شد با دستورات صادر شده به معاونت ها مربوطه در اسرع وقت بازدید میدانی نیز از محور انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.