| کد خبر: 255531 |

عوارض جدید فرودگاهی ۱۴۰۱ هنوز اجرایی نشده است

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با پیشنهاد افزایش عوارض فرودگاهی در نرخ بلیت هواپیما، از ساخته شدن باند جدید در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با پیشنهاد افزایش عوارض فرودگاهی در نرخ بلیت هواپیما، از ساخته شدن باند جدید در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا سیدی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باند فرودگاه کرمانشاه باید کاملا جمع شود و باند جدید با اعتبار و قرارداد اولیه ۴۵۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد، همچنین حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای عملیات روشنایی و تکمیل باند این فرودگاه لازم داریم.

 سیدی در نشست خبری که در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، گفت: احداث ترمینال جدید فرودگاه مهرآباد از سوی مشاور در حال بررسی است و به محض آماده شدن اسناد فراخوان، برای انتخاب پیمانکار، فراخوان عمومی انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، سیدی اضافه کرد: در موضوع فرودگاه کرمانشاه باید باند فرودگاه کاملاً جمع شود و باند جدید با اعتبار و قرارداد اولیه ۴۵۰ میلیارد تومان ساخته شود و حدود ۲۰۰ میلیارد  تومان برای عملیات روشنایی و تکمیل باند لازم داریم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه پیشنهاد داده ایم عوارض فرودگاهی روی نرخ بلیت پروازها افزایش یابد، گفت: ما در این باره پیشنهاداتی ارائه دادیم که  کمیسیون اقتصاد دولت با عدد ۴۰ هزار تومان برای پرواز داخلی و ۳۵۰ هزار تومان برای مسافر خارجی موافقت کرد، این رقم از مرداد سال گذشته مصوب شده اما هنوز ابلاغ نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.