| کد خبر: 255389 |

سوال رانندگان کامیون از مسئولان:

◄ عوارض دریافتی از کامیونداران کجا و چطور هزینه می شود؟

شماری از رانندگان و کامیونداران از دریافت مبالغی توسط شهرک های صنعتی به عنوان حق تردد خبر داده و پرسیده اند چرا رانندگان باید چنین هزینه ای را پرداخت کنند؟

تین نیوز

شماری از رانندگان و کامیونداران از دریافت مبالغی توسط شهرک های صنعتی به عنوان حق تردد خبر داده و پرسیده اند چرا رانندگان باید چنین هزینه ای را پرداخت کنند؟

 به گزارش تین نیوز ، این رانندگان می گویند،  در اغلب شهرک های صنعتی هزینه هایی از آنان دریافت می شود که حق تردد یکی از آنهاست.

به گفته رانندگان و کامیون داران، با وجود دریافت چنین مبالغی،  خدمتی به رانندگان ارایه نمی شود و این سوال وجود دارد که مبالغ دریافتی کجا و چگونه هزینه می شود و اصولا  چرا راننده ای که برای حمل بار به شهرک های صنعتی مراجعه می کند باید این هزینه ها را بپردازد؟

دریافت چنین مبالغی از رانندگان در حالی صورت می گیرد که به گفته آنان اغلب کیفیت خیابان ها در شهرک های صنعتی نامناسب است و از امکانات رفاهی و بهداشتی مطلوبی نیز در این شهرک ها وجود ندارد.

رانندگان می گویند اگرچه مبالغ دریافت شده از هریک از آنان خیلی رقم بالایی نیست اما با توجه به تعداد کامیون هایی که هر روزه به این شهرک ها تردد می کنند، مبالغ دریافت رقم چشمگیری خواهد شد.

تصویر پیوست را ببینید:

قبض

قابل ذکر است، درتعریف شهرک های  صنعتی آمده است: شهرک صنعتی منطقه‌ای است که به منظور توسعه صنعتی و متمرکز شدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده‌است. هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تأثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنان شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    سلام‌.شهرک صنعتی اردبیل جاده آستارا بعداز فرودگاه از کامیونهایی که جهت بارگیری از کارخانجات رنگ سازی وصنایع بسته بندی حبوبات وارد شوند عوارض دریافت میکند واز کمپرسی های محلی پولی مطالبه نمیکند چرا من راننده کامبون که درسال یک مرتبه وارد شهرک اردبیل شوم چنین پولی پرداخت کنم درحالی که آسفالت شهرک داغان و همه دست انداز است.

  • احمد 0 0

    شهرک صنعتی جی هم از این قبضها بهت میده ,, شهرک نجف آباد 2 همچنین ,,, بعضی از مجتمع های رفاهی بین جاده ایی هم بیشتر از یکی دو ساعت بخواهی توقف کنی , درخواست پول میکنند .