| کد خبر: 255186 |

◄ کانون عالی انجمن های صنفی حمل و نقل داخلی کالا وجاهت قانونی ندارد+ سند

معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کانونی به نام کانون عالی انجمن های صنفی حمل و نقل داخلی کالای کشور در این وزارتخانه ثبت نشده است.

تین نیوز

معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کانونی به نام کانون عالی انجمن های صنفی حمل و نقل داخلی کالای کشور در این وزارتخانه ثبت نشده است.

به گزارش تین نیوز ، بر اساس نامه تاریخ 11 دی ماه 1401 معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مطابق ماده 131 قانون کار، امکان ثبت تشکل با عنوان کانون  عالی انجمن های  صنفی حمل و نقل داخلی کالای کشور وجود ندارد و  این کانون در وزارتخانه مذکور ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید:

محسن متقین فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا ،  چندی پیش در این زمینه به تین نیوز گفته بود:  بر اساس آیین نامه ها و ضوابط تشکیل انجمن های صنفی و کانون های مربوطه، امکان تشکیل کانون عالی انجمن های صنفی  برای یک حرفه و یک صنف وجود ندارد و فقط می توان کانون سراسری را برای انجمن های صنفی در یک صنف یا حرفه اعم از کارگری یا کارفرمایی تشکیل داد و به نظر می رسد صرف نظر از امکان اشتباه انشایی در درج نام این تشکل، ممکن است در هنگام تصویب مصوبه تعمدا و برای بزرگ نمایی کلمه عالی را  در ادامه نام کانون مربوطه گنجانده باشند.

 

بخشنامه+1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.