| کد خبر: 255136 |

ترافیک جاده هراز در حال روان شدن

جانشین پلیس راه فراجا از روان شده ترافیک جاده هراز در دقایقی پیش خبر داد.

تین نیوز

 جانشین پلیس راه فراجا  که تا صبح  امروز دوشنبه، محورهای شمالی  کشور  را دارای ترافیک سنگین اعلام کرده بود، دقایقی پیش گفت: هم اکنون ترافیک جاده هراز در حال روان شدن است.

 به گزارش تین نیوز سرهنگ سیاوش محبی، جانشین  پلیس راه فراجا، امروز روز دوشنبه تصریح کرد:  روز گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای شمالی کشور به سمت ورودی های استان تهران و سایر کلان شهر ها بودیم که این ترافیک در محورهای یاد شده،ش در حال روان شدن است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک در سایر محورها اظهار داشت: ترافیک در محور چالوس پر حجم است احتمالا محدودیت ترافیکی برای یکطرفه شدن در محور چالوس اعمال می شود.

جانشین پلیس راه فراجا ادامه داد: ترافیک در محورهای رودبار و منجیل پر حجم است و سایر جاده های استانهای سراسر کشور در حال حاضر از ترافیک روان برخودار هستند.

محبی با بیان اینکه پیش بینی می شود که عصر امروز شاهد ترافیک در جاده ها باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به بازگشت تعدادی از مسافران از استانهای شمالی عصر امروز احتمال دارد که شاهد حجمی از ترافیک مقطعی در جاده ها باشیم.

وی ادامه داد: در محور چالوس به دلیل اینکه جاده گنجایش ظرفیت خوردها را ندارد محدودیت تردد با یکطرفه شدن جاده اعمال می شود.

جانشین پلیس راه فراجا یادآور شد: در بزرگراه امام رضا (ع) و حرم تا حرم ترافیک نیمه سنگین است.

محبی به رانندگان توصیه کرد تا در کما ل آرامش و با صبر و حوصله رانندگی و در مسیرهای پرترافیک استراحت به موقع در طول مسیر داشته باشند.

وی با قدردانی از زحمات ماموران پلیس راهور در جاده ها اعلام کرد: با حضور به موقع و مستمر پلیس راهور در تعطیلات عید سعید فطر خوشبختانه تصادف منجر به فوت نداشتیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.