| کد خبر: 255121 |

پس از 30 سال محورهای روستایی اردستان آسفالت شدند

در سال 1402 نهضت آسفالت در اردستان آغاز شده است و طی این برنامه عملیات روکش آسفالت محورهای اردستان پس از 30 سال آغاز شد.

تین نیوز

 فرماندار اردستان گفت: در ادامه شروع نهضت آسفالت اردستان ۱۴۰۲، امروز عملیات روکش آسفالت گرم در جاده روستایی دهستان ریگستان شهرستان بعد از گذشت ۳۰ سال آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا سید محمدهادی احمدی طباء در حاشیه شروع آسفالت محورهای روستایی اردستان اظهار کرد: در ادامه شروع نهضت آسفالت اردستان ۱۴۰۲، امروز عملیات روکش آسفالت گرم در جاده روستایی دهستان ریگستان از توابع بخش زواره پس از گذشت ۳۰ سال آغاز شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از جاده ریگستان بخش زواره که مسیر ارتباطی روستاهای کریم آباد، جعفرآباد، همت آباد، جلیل آباد، نیرآباد، علی آباد، یافت آباد و... آسفالت می شود، افزود: این اقدام در یک کار مشارکتی توسط فرمانداری، اداره راهداری حمل و نقل جاده ای شهرستان و بسیج سازندگی انجام می شود.

فرماندار اردستان تصریح کرد: امسال از بخش تملک دارایی شهرستان حدود ۱۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت محورهای روستایی اختصاص داده شد، ولی با رایزنی فرمانداری و پیگیری های نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی حدود ۸۳ میلیارد تومان اعتبار از معاونت برنامه و بودجه کشور برای بهسازی و مرمت جاده های روستایی جذب شده است.

احمدی طباء گفت: شهرستان اردستان بیشترین راه روستایی استان اصفهان را دارد و طبیعتاً بیشترین خرابی در این شهرستان وجود دارد و طبق آمار اداره راهداری شهرستان بیش از ۲۷۰ کیلومتر از راه های روستای شهرستان دچار خرابی شدید هستند.

وی مشارکت و کمک از بخش خصوصی را یکی از برنامه های شهرستان برای آسفالت محورهای روستایی شهرستان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر چهار اکیپ راه سازی در جاده های شهرستان شامل محور ترانزیت و محورهای روستایی نهوج، چاه ریسه و ریگستان در حال خدمت رسانی و آسفالت هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.