| کد خبر: 255065 |

رشد 100 درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به رشد صد درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار، از پهلودهی و تخلیه سومین کشتی کانتینری از خط مستقیم کشتیرانی بنادر چین به این بندر از ابتدای سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به رشد صد درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار ، از پهلودهی و تخلیه سومین کشتی کانتینری از خط مستقیم کشتیرانی بنادر چین به این بندر از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز، قاسم عسکری نسب در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال جدید بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار میزبان ۵ کشتی کانتینری بوده است که در مجموع ۶۳۵۰ TEU کانتینر تخلیه و بارگیری شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی بین بنادر کشور چین و بندر شهید بهشتی چابهار در سال جدید سه کشتی کانتینری در این بندر تخلیه شد.

عسکری نسب با بیان اینکه با راه اندازی خط مستقیم و منظم بین بنادر کشور چین و بندر چابهار، کالا با هزینه و زمان کمتری به دست تجار و صاحبان کالا می رسد عنوان کرد: در سال جاری ۳۳۴۰ TEU کانتینر از کشور چین بصورت مستقیم وارد بندر شهید بهشتی چابهار شده است که رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری نیز یک کشتی از مقصد کشور هند با خط مستقیم کشتیرانی بین بنادر کشور هند و بندر چابهار با ۲۶۰ TEU کانتینر وارد بندر شهید بهشتی چابهار شده است که رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهریاری 1 0

    اینکه ۱ کشتی امسال آمده، در مقابل ۰ کشتی سال پیش، می‌شه رشد ۱۰۰٪