| کد خبر: 255039 |

ساماندهی سرویس های حمل و نقل بار در پایتخت

مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران از ساماندهی موسسات حمل بار در تهران برای سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران از ساماندهی موسسات حمل بار در تهران برای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پوریا علیمردانی در مورد ساماندهی حمل بار در تهران با بیان اینکه در سال جاری تمام حمل و نقل بار در تهران اعم از شرکتهای حمل بار و سرویس های حمل و نقل بار ساماندهی می شوند گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ساماندهی حمل بار در تهران  در قالب سامانه متمرکز "بارانه" ساماندهی  و مدیریت می شوند.

وی در مورد هدف ساماندهی حمل بار در تهران با بیان اینکه بخشی از ترافیک تهران، ترافیک باری است که باید این ترافیک با اتخاذ تصمیماتی مدیریت شود، تصریح کرد: برنامه ای برای جابجایی مراکز بار و کاهش ترافیک ناشی از آن طراحی شده است که در دست بررسی بیشتر است و توافق های اولیه در درون شهرداری در حال انجام است تا با کمک موسسات حمل بار فعال در محدوده شهر، بخشی از این مراکز جابجا و به اراضی مرزی تهران منتقل شوند تا بار آنها هم با وسایل باری کوچک مقیاس و در ساعات غیر پیک ترافیکی وارد تهران شود.

مدیرعامل بهره برداری سازمان مدیریت حمل ونقل بار و پایانه مسافری شهر تهران  با اشاره به محدودیت های تردد کامیون های باری در تهران گفت: برای موسسات باری هم خوب است که مجموعه های انباری خود را به مرز تهران منتقل کنند و عملیات لجستیک آن با وسایل باری متفاوت  و در ساعات مناسب باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.