| کد خبر: 253760 |

سرپرست اداره کل راه آهن شرق عنوان کرد؛

بازگشایی ورودی ایستگاه راه آهن طبس از مسیر جدید

سرپرست اداره کل راه آهن شرق از بازگشایی موقت ورودی جدید ایستگاه راه آهن طبس، جهت رفاه و تسهیل رفت و آمد شهروندان عزیز طبسی و مسافرین محترم قطار خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه آهن شرق از بازگشایی موقت ورودی جدید ایستگاه راه آهن طبس ، جهت رفاه و تسهیل رفت و آمد شهروندان عزیز طبسی و مسافرین محترم قطار خبر داد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، علی حکامی قاسمی سرپرست اداره کل راه آهن شرق با اعلام بازگشایی موقت ورودی جدید ایستگاه راه آهن طبس اظهار کرد: ورودی ایستگاه راه آهن طبس برای مسافرین، ارباب رجوع و کارمندان از یک مسیر صورت می گرفت و همین امر باعث ایجاد سردرگمی در ورود و خروج این عزیزان می شد که نهایتا این مهم در کنار مطالبه مردمی باعث شد اصلاح ورودی، در دستور کار قرار گیرد و بعد از انجام طرح مطالعاتی و بازدید و ارزیابی جناب سرهنگ حسین پور رئیس پلیس راه شهرستان ، عملیات این پروژه از دوم اسفند ماه آغاز شود.

وی ضمن تشکر از مهندسین و متخصصین راه آهن شرق و نیروهایی که در این پروژه با تمام توان تلاش کردند گفت: با توجه به ماه پایانی سال و زمان کمی که داشتیم، با همت و تلاش شبانه روزی مجموعه راه آهن شرق، در کمتر از ۲۰ روز عملیات جابه جایی درختان، حذف میدان ورودی قبلی، بلوکه گذاری و اصلاح میدان مرکزی انجام و هم اکنون، رفت و آمد از مسیر جدید در حال انجام است.

به گزارش اداره کل راه آهن شرق این مدیر صنعت ریلی خاطر نشان کرد: اجرای عملیات پایانی این پروژه نیز در حال برنامه ریزی است و امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری کامل از بهسازی و اصلاح ورودی ایستگاه راه آهن طبس باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.