| کد خبر: 253511 |

سامانه سیستم نوین ثبت شکایت مسافران نوروزی در خوزستان فعال شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به آغاز فروش بلیط های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی، سامانه سیستم نوین ثبت شکایت های رسیده از مسافران در استان فعال شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به آغاز فروش بلیط های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی، سامانه سیستم نوین ثبت شکایت های رسیده از مسافران در استان فعال شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد جولانژاد با علام این خبر اظهارکرد: مسافران نوروزی با اسکن بارکد روی بلیط های خود به بخش ثبت شکایت مسافران در سایت https://۱۴۱.ir هدایت می شوند.

وی بیان کرد: با ورود به بخش شکایت، علاوه بر درج مشخصات مورد نیاز از جمله نام و نام خانوادگی، شماره ملی، استان محل تخلف و مقصد سفر، امکان بارگذاری تصاویر از تخلف رخ داده نیز وجود دارد.

جولانژاد ادامه داد: این سیستم با هدف تسریع در رسیدگی به شکایت های مسافران در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده است.

۲۳ پایانه مسافربری در خوزستان در زمینه جابجایی مسافر فعالیت می کنند که از این تعداد ۲ پایانه در اهواز قرار دارند.

خوزستان دارای ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه است که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.