| کد خبر: 253348 |

◄ چه خبر از شرایط هواپیمای زمینگر ماهان در آلماتی؟

در حالی روز گذشته خبر فرود اضطراری یک هواپیمای ماهان در فرودگاه آلماتی در رسانه ها منتشر شد که امروز کاربران شبکه های اجتماعی از ادامه زمینگیری این هواپیما در آلماتی قزاقستان خبر داده اند.

تین نیوز

در حالی روز گذشته خبر فرود اضطراری یک هواپیمای ماهان در فرودگاه آلماتی در رسانه ها منتشر شد که امروز کاربران شبکه های اجتماعی از ادامه زمینگیری این هواپیما در آلماتی قزاقستان خبر داده اند.

به گزارش تین نیوز ، صبح روز گذشته 15 اسفند، رسانه های داخلی و خارجی عنوان کردند که دو پرواز ماهان ایر به مقصد پکن دچار مشکل شدند و یکی از هواپیماها از آلماتی به تهران برگشت خورد.

آن چنان که در رسانه ها عنوان شد، شب 14 اسفند یک فروند هواپیمای ایرباس تهران - پکن شرکت ماهان در آسمان آلماتی دچار نقص فنی شد و در فرودگاه آلماتی فرود اضطراری انجام داد.

پس از این رخداد شرکت ماهان یک فروند هواپیمای ایرباس دیگر برای انتقال مسافران از آلماتی به پکن ارسال کرد اما فرودگاه آلماتی به دلیل قوانین سخت کشور قزاقستان اجازه فرود به هواپیمای پشتیبان ماهان را نداد.

در عین حال خبرگزاری تسنیم نیز نوشت که طبق اعلام یکی از مسئولان هواپیمایی ماهان این مسئله ارتباطی به تحریم‌ ها ندارد، به همین دلیل هواپیمای دوم نیز بعد از این اتفاق به فرودگاه امام بر می‌ گردد.

به گزارش تین نیوز، اکنون برخی کاربران شبکه های اجتماعی عنوان می کنند با وجود گذشت دو روز از این رخداد، هواپیمای ماهان هنوز در آلماتی قزاقستان زمینگیر است.

به گفته آنان، کشور قزاقستان به دلیل تحریم های اعمال شده علیه ماهان، هنوز اجازه پرواز این هواپیما را نداده و منتظر کسب مجوزهای لازم در این زمینه است.

همزمان خبرهایی از علت فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه آلماتی در شبکه های اجتماعی منتشر و دلیل این فرود خرابی یکی از موتورهای هواپیما ذکر شده اما در عین حال شماری از کاربران نیز عنوان کرده اند که هواپیمای ایرباس 340 می تواند با سه موتور پرواز کند.

تصویر این هواپیما در فرودگاه آلماتی را ببینید:

هواپیما
فرود اضطراری هواپیمای ماهان در فرودگاه آلماتی

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.