| کد خبر: 253155 |

بازدید سفیر ژاپن از بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار

سفیر ژاپن در ایران به همراه فرماندار ویژه و جمعی از مدیران کل شهرستان چابهار از بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار بازدید کردند.

تین نیوز

سفیر ژاپن در ایران به همراه فرماندار ویژه و جمعی از مدیران کل شهرستان چابهار از بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آیکاوا کازوتوشی سفیر ژاپن در ایران در جریان سفر به بندر چابهار از اسکله ها، تجهیزات و زیرساخت های طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و برج کنترل ترافیک دریایی در بندر شهید کلانتری بازدید کرد و با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان در بندر شهید بهشتی تشکیل جلسه داد.

سفیر ژاپن در این جلسه با بیان اینکه دو کشور ژاپن و ایران مناسبت ها و دوستی تاریخی و طولانی دارند افزود: در مورد جذابیت ها و فرصت های بسیار سرمایه گذاری در بندر چابهار به سرمایه گذاران خود اطلاع رسانی می کند.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: آماده پذیرش سرمایه گذاری ژاپن در فاز ۲ طرح توسعه بندر شهید بهشتی هستیم.

عسکری نسب افزود: تجهیزات بندری و مانیتورینگ کانتینر و کالا یکی دیگر از زمینه های سرمایه گذاری ژاپن در ایران می تواند باشد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان شایان ذکر است کلودیو پرویداس نماینده برنامه عمران سازمان ملل در ایران نیز در این جلسه به همراه سفیر ژاپن حضور داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.