| کد خبر: 252915 |

در نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران؛

روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی تندیس زرین سرآمدی را کسب کرد

در نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بر اساس آرای هیات داواران تعلق گرفت.

تین نیوز

در نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بر اساس آرای هیات داواران تعلق گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی بر اساس آرای هیات داواران با کسب ۷۱۰ امتیار و دریافت ۴ ستاره، تعلق گرفت.

 با اعلام بیانیه هیات داوران نهمین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با کسب ۷۱۰ امتیار طبق آرای ممیزان و ارزیابان و دریافت ۴ ستاره، تندیس زرین سرآمدی را به دلیل تعهد، سرآمدی و طی مسیر سرآمدی بر اساس مدل QMPR دریافت کرد. 

گفتنی است، عصر روز شنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومی ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت ها و انطباق آن ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در مرکز همایش بین المللی صدا وسیما برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر بعمل آمد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.