| کد خبر: 252888 |

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خبر داد:

ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی معادن

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان یزد از ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی که اقدام به حمل بار معادن می‌ کنند، خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان یزد از ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی که اقدام به حمل بار معادن می‌کنند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، حسین‌ زاده با بیان اینکه حمل بار  معادن استان که بدون اخذ بارنامه و عدم رعایت تناژ حمل بار توسط ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام به جابجایی بار می‌ کردند از مهمترین دغدغه‌ های این اداره کل بود تصریح کرد: برای حل این مشکل در ابتدا از روش‌های مختلف اقدام به شناسایی معادن فعالی شد که بدون اخذ بارنامه و عدم رعایت تناژ فعالیت می‌ کردند.

وی ادامه داد: در مرحله بعد با هماهنگی‌ های صورت‌ گرفته با اصناف و شرکت‌ های حمل و نقل در محل معادنی که در اطراف آنها شرکت حمل و نقل فعالی وجود نداشت کانکسی مستقر تا مشکلات رانندگان در این زمینه برطرف شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان یزد با تاکید بر اینکه این اقدامات باعث پرداخت حقوق قانونی سهم دولت خواهد شد تصریح کرد: مهم‌ترین اتفاقی که به‌ واسطه این اقدام صورت می‌ گیرد افزایش ایمنی و همچنین عدم وارد آمدن خسارت‌ های سنگین به جاده‌ ها است.

حسین‌ زاده در ادامه با تأکید بر اینکه حمل بار اضافه توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای علاوه بر کاهش ایمنی و افزایش تلفات جاده‌ ای، باعث وارد آمدن خسارت‌ های فراوان به روسازی و ابنیه فنی راه‌ ها خواهد شد ابراز کرد: نظارت بر حمل و نقل بار توسط معادن همچنان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان یزد قرار دارد و در همین زمینه طبق هماهنگی‌ های انجام شده با سازمان صمت، مسئله معادنی که فاقد باسکول هستند در دستور کار است و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.