| کد خبر: 25262 |

مدیرعامل مترو اصفهان در گفتگو با تین نیوز اعلام کرد:

◄ نتایج بازدید معاون اول رئیس جمهوری از مترو اصفهان

تین نیوز | مدیر عامل شرکت قطار شهری اصفهان گفت: در بازدید اخیر معاون اول ریاست جمهوری در ارتباط با رفع تعارض خطوط مترو و احداث آن در مسیر آثار تاریخی به نتایج  مطلوبی دست پیدا کردیم.

جواد شعرباف در گفتگو با تین نیوز با بیان اینکه خط یک مترو اصفهان به طول 20 کیلومتر در دست احداث است، افزود: تنها یک خط مترو در اصفهان پیش بینی شده که حدود 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی تصریح کرد: در بازدید معاون اول رئیس جمهور از خط یک مترو که از شمال به خیابان قدس و در جنوب به خیابان صوفی متصل می شود، وعده داده شد 10 کیلومتر از این مسیر تا پایان سال 93 به بهره برداری برسد. 

مسئول قطار شهری کلانشهر اصفهان با اشاره به اینکه در صورت اتمام پروژه خط یک تنها یک رام قطار وجود دارد که در مسیر قرار گیرد، تصریح کرد: تامین قطار باید با همکاری وزارت کشور و مرکز مترو در تهران انجام پذیرد، زیرا تنها ساخت خطوط مترو بر عهده سازمان قطار شهری اصفهان گذاشته شده است.

وی از اختلاف نظر میان سازندگان چینی با طرف ایرانی سخن به میان آورد و گفت: تکنولوژی ساخت قطعات اصلی قطارها در ایران وجود ندارد و به همین منظور باید در انتظار تامین واگن از خارج از کشور باشیم.

شعرباف از احداث 3 کیلومتر دیگر از خط یک مترو اصفهان تا پایان آذرماه خبر داد و افزود: سه کیلومتر تا پایان سال 93 و 8 کیلومتر دیگر تا سال 96 به بهره برداری خواهد رسید. 

 وی عدم تخصیص اعتبارات دولتی را یکی از عوامل کندی حرکت احداث مترو اصفهان عنوان کرد و بیان داشت: از بوجه هفت دوازدهم دولت در سال جاری تنها 21 میلیارد آن محقق شده که با عنایت به مشکلات ناشی از عدم تحقق کامل بودجه سالهای گذشته، ایجاد زیر ساخت ها در این بخش را با کندی حرکت مواجه ساخته است.

مدیر عامل قطار شهری کلانشهر اصفهان در پاسخ به پرسش خبرنگار تین نیوز در ارتباط با دعوت از ریاست جمهور برای بازدید از مترو اصفهان در سفر هیئت دولت به این شهر اظهار داشت: هماهنگی در سفرهای استانی از سوی استاندار صورت می گیرد اما از حضور آقای روحانی در مترو قطعا خرسند خواهیم شد. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.