| کد خبر: 252350 |

استاندار کرمان در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی:

راه اندازی پرواز باری به مقصد مسکو را پیگیری می کنیم

استاندار کرمان در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی با بیان این که پنج فرودگاه در استان کرمان فعال است گفت: به دنبال راه اندازی پرواز باری به مقصد مسکو هستیم.

تین نیوز

استاندار کرمان در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی با بیان این که پنج فرودگاه در استان کرمان فعال است گفت: به دنبال راه اندازی پرواز باری به مقصد مسکو هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بعد از ظهر شنبه ۲۲ بهمن با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و گفت وگو کرد.

فداکار در این دیدار  با اشاره به ظرفیت بالای استان کرمان در حوزه بار گفت: به دنبال راه اندازی پرواز باری به مقصد مسکو هستیم.

وی  با اشاره به اینکه در حوزه پروازی زیرساخت خوبی داریم، اما پروازها چندان زیاد نیست، بیان کرد: در استان کرمان ۵ فرودگاه فعال داریم، فرودگاه جیرفت زیرساخت خوبی دارد اما هفته ای دو پرواز دارد. همچنین در  فرودگاه سیرجان پروازهای خوبی در حال انجام است.

استاندار کرمان اظهار کرد: در شهر کرمان علی رغم پروازهایی که انجام می شود، توان پاسخ به تقاضای بالای هم استانی ها را ندارد.

وی ادامه داد: بخشی از فرودگاه رفسنجان باید فعال شود و همچنین این فرودگاه تجهیزات لازم را ندارد که باید تأمین شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرودگاه جیرفت با توجه به جمعیت یک میلیون نفری جنوب کرمان، مسافر خوبی دارد و باید تعداد پروازهای آن افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: فرودگاه بم نیز دارای مشکلاتی است که باید به آن رسیدگی شود.

به گزارش روبط عمومی فرودگاه کرمان وی با بیان اینکه وجود هلی کوپتر در منطقه جنوب و شرق استان یک ضرورت است، عنوان کرد: در مجموع در استان همچنان کمبود پرواز داریم، چراکه تقاضای دریافت بلیت بالاست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.