| کد خبر: 247761 |

◄ انتقاد از سازمان هواپیمایی به دلیل مسامحه با ادعای غیرواقعی رائفی پور

در حالی که رئیس سازمان هواپیمایی ادعای عجیب علی اکبر رائفی پور در مورد شلیک به هواپیماهای مسافری ایران را تکذیب کرده این موضوع همچنان در شبکه های اجتماعی مورد نقد کاربران قرار دارد.

تین نیوز

در حالی که رئیس سازمان هواپیمایی ادعای عجیب علی اکبر رائفی پور در مورد شلیک به هواپیماهای مسافری ایران را تکذیب کرده این موضوع همچنان در شبکه های اجتماعی مورد نقد کاربران قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، اگرچه محمد محمد بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری ایران گفت که «گزارش تأیید شده‌ ای در این باره نداریم و ادعاهای مطرح شده در خصوص حمل و نقل هوایی نباید محلی از اعراب داشته باشد و مسئول اصلی پاسخگویی سازمان هواپیمایی کشوری است»، اما بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند این که با یک تکذبیه به ادعایی با این درجه از اهمیت در بعد امنیت ملی و در تضاد با منافع ملی بسنده شود، کافی نیست.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی دیدگاه سیاسی رائفی پور را دلیل تساهل و تسامح سازمان هواپیمایی با او دانست و گفت: اگر فرد دیگری و از جناح فکری مخالف وی، اظهار نظر مشابهی کرده بود احتمالا به جرم تشویش اذهان عمومی مورد شکایت قرار می گرفت.

کاربر دیگری خاطرنشان کرد: چرا حتی از این فرد نخواستند از مردم برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مسافران بخش حمل و نقل هوایی، عذرخواهی کند؟

یکی دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی با طرح این پرسش که آیا این ادعاها که از تلویزیون پخش شد، نافی منافع ملی کشورمان نیست، درخواست کرد مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

کاربر دیگری تاکید کرد: این ادعا به معنی ضعف سیستم امنیت هوایی کشورمان بود که از رسانه ملی پخش شد.

قابل ذکر است علی اکبر رائفی پور شامگاه  17 مهر ماه در برنامه تلویزیونی ثریا  با تاکید بر این که دشمنان ایران به دنبال ایجاد یک اتفاق بزرگ برای ادامه دادن تنش و ناآرامی در کشور هستند،  گفت «طبق مستندات موجود، امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک شده ولی الحمدلله منجر به مشکل خاصی نشده است» در ادامه مجری برنامه از او پرسید که آیا این  ادعا مستند است که وی با اطمینان خاطر پاسخ مثبت داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 1

    درگروه های دیگر دیوانه ای مشابه این دیوانه مطمئنا وجود نداردمشابه این عتیقه درهیچ جایی پیدا نمی کنید.

  • سعید قصابیان 1 1

    سلام. بسیار جای تاسف است که در یک کشور اسلامی و مقید به اصول اخلاقی ، یک نفر در روز روشن در مورد شلیک به هواپیما و بمب گذاری در تلویزیون رسمی کشور دروغ پراکنی میکند و اذهان عمومی را مشوش میکند و کسی معترض او و تلویزیون نمیشود.
    از آن بدتر اینکه بعد از تکذیب سازمان هواپیمایی کشورهم هیچ توضیح و تصحیحی توسط آن فرد و یا رسانه نشر دهنده این اظهارات منتشر نمیشود.

  • محمد حسن 1 0

    وای بر این سازمان که معاونش دکتر مجذوبی در کاناداست و از اختلاس گرفته تا روابط فاسد مالی با پیمانکاران را در پرونده ی زرین خود دارد و در نهایت همچون خاوری در تلاش برای اخذ اقامت در کاناداست...اینطور افرادی سرشان به یادگیری زبان و کارهای دیگر گرم است و نتیجه می شود ضعف سیستم...