| کد خبر: 252203 |

اسنپ رسما سفرهای بین شهری را راه اندازی کرد

◄ چشم متولیان حمل و نقل جاده ای روشن

به تازگی پیامکی از سوی اسنپ برای افرادی که از خدمات آن استفاده می کنند ارسال شده که در آن از راه اندازی خدمات بین شهری اسنپ خبر داده است.

تین نیوز

به تازگی پیامکی از سوی اسنپ برای افرادی که از خدمات آن استفاده می کنند ارسال شده که در آن از راه اندازی خدمات بین شهری اسنپ خبر داده است.

به گزارش تین نیوز، یک فعال صنفی بخش سواری کرایه در این مورد به خبرنگار ما گفت: این اتفاق در حالی رخ داده که سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور فراجا در تار یخ چهارم دی ۱۴۰۱  فعالیت کلیه اپ های اینترنتی در جاده‌ ها را  به طور رسمی ممنوع و غیر قانونی بودن آن را به زیر مجموعه خود اعلام نمود.

پیامک سفرهای جاده ای اسنپ
اسنپ رسما سفرهای بین شهری را راه اندازی کرد

حمید حسین زاده افزود: علاوه بر این اطلاعیه رسمی، مدت کوتاهی قبل از صدور آن، موضوع ممنوعیت فعالیت خودروهای اینترنتی در جلسه ای حضوری به مدیران اپ های فعال و معروف در سطح کشور ابلاغ و خواستار حذف گزینه شهرستان از نرم افزار های آنها شده بود.

بیشتر بخوانید:

دهن کجی تاکسی های اینترنتی به دستور العمل پلیس راهور

وی عنوان کرد: البته این ابلاغ سردار  نه تنها منجر به توقف فعالیت غیر رسمی آنها نگردید بلکه با اطمینان از بی تفاوتی عوامل حمل و نقل جاده ای با جسارت تمام و  بدون توجه به نظر و اعلامیه پلیس راه نسبت به راه اندازی رسمی فعالیت خود در جاده‌ ها اقدام کردند.

این فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای مسافری با تشکر از ریاست پلیس راه در این خصوص، گفت: برای جلوگیری از فعالیت غیر قانونی شرکت‌ های پر نفوذ اینترنتی تنها ابلاغ پلیس راه کافی نیست.

وی گفت: این کار نیازمند مشارکت دیگر عوامل تاثیر گذار و متولیان امور است. 

حسین زاده تاکید کرد: از آنجا که به حد کافی قبلا در خصوص وضعیت حمل و نقل جاده ای مسافر گفته شده دیگر نیازی به توضیح مجدد وضعیت اسفبار حمل و نقل جاده ای نیست فقط باید اضافه کرد که اشتهای شرکت های اینترنتی سیری ناپذیر بوده و تا انحصاری نمودن کامل حمل و نقل مسافر در سطح کشور برای خودشان، متوقف نخواهند شد.

این فعال صنفی افزود: عجالتا این عمل آنها را باید میخ تابوت بخش سواری کرایه قلمداد نمود که اگر مقابله نگردد طی مدت کوتاهی منجر به تعطیلی شرکت‌ های مسافری جاده ای و خانه نشین شدن رانندگان آنها خواهد شد.

وی عنوان کرد: از وزیر  راه و ریاست سازمان راهداری انتطار می‌رود به عنوان متولیان حمل و نقل جاده ای در قبال این دست اندازی ها به حریم زیر مجموعه خود سکوت ننمایند.

حسین زاده گفت: همانطور که قبلا حکم ممنوعیت فعالیت شرکت های اینترنتی که خارج از قواعد سازمان راهداری در جاده‌ ها فعالیت می‌نمایند از دادستانی اخذ شده، اینک نیز متولیان امر می توانند با توجه به اعلام نظر رئیس پلیس راه راهور فراجا اقدام به دریافت حکم ممنوعیت فعالیت این شرکت ها نموده و دست پلیس راه را در برخورد با خودروهای متخلف باز نمایند.

بخشنامه+پلیس+در+مورد+فعالیت+بین+شهری+اسنپ
بخشنامه پلیس راه 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فریدون 0 1

    با سلام وتشکر از تین نیوز
    واقعا اگر جلوی ورود اسنپ به جاده ها گرفته نشود ما رانندگان و شرکت‌های سواری از کار بیکار شوند و رانندگان مجبورند به استثمار شرکت های اینترنتی تن دهند
    کجایند متو لیان حمل ونقل که فقط بلدند هرروز بخشنامه ای در محدودیت رانندگان حرفه ای صادر کنند