| کد خبر: 251501 |

ماهان در خدمت کشورهای همسایه

◄ ایرباس A340 ماهان به کجا پرواز می کند؟

هواپیمایی ماهان با ایرباس A340، فرودگاه های دبی و استانبول را رونق می دهد.

تین نیوز

هواپیمایی ماهان با ایرباس A340، فرودگاه های دبی و استانبول را رونق می دهد.  

به گزارش تین نیوز، در اوایل دهه 90 شمسی تعدادی ایرباس A340 وارد ناوگان شرکت هواپیمایی ماهان شدند. در آن زمان که هنوز مباحث مرتبط با تحریم ماهان به شکل امروزی مطرح نشده بود این پرنده های تازه وارد در مسیرهای شرق آسیا و اروپایی ماهان برنامه مرتب پروازی داشتند. اما چند سالی است که ورق برگشته است. 

با افزایش همه جانبه تحریم ها علیه کشورمان، هواپیمایی ماهان نیز از لطف و عنایت کاغذ پاره ها بی نصیب نماند، تا جایی که تمامی پروازهای اروپایی این شرکت هواپیمایی لغو شد.

اما سوال مهمی مطرح است، اگر تحریم ها روزگار صنعت هوانوردی کشور را سیاه کرده، چطور ماهان چهار فروند ایرباس A340 دیگر نیز وارد کرده است؟ آیا این پرنده ها همچنان مسافران فرودگاه های رقیب را جابجا کرده و به مقصد می رسانند؟ 

تحریم و اثرات مخرب آن به خودی خود صنعت هوانوردی را به ورطه نابودی کشانده، حال شاهد آن هستیم که شرکت هواپیمایی ماهان پرنده دور برد وارد می کند تا مسیرهای منطقه ای را رونق دهد.

تیر ماه سال 1401، یکی از مخاطبان تین نیوز از سفر خود به دبی با هواپیمایی ماهان نقل می کند که ایرباس A340 این شرکت تعداد قابل توجهی مسافر را در مسیر کشور امارات عربی متحده جابجا کرد.

هواپیمایی که ماهیت وجودی اش پرواز به دور دست ترین نقاط جهان است، امروزه خدمتگزار کشورهای رقیب شده است. مایه تاسف و تاثر فراوان است که ایرباس های A340 ماهان برنامه منظم پروازی به فرودگاه استانبول و فرودگاه دبی داشته و عملا با کمترین هزینه مسافران کانکشن دو کشور همسایه را فراهم می کند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.