| کد خبر: 250784 |

آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده در اراک

سرپرست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: با آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده امکان ثبت نام جهت نوسازی تاکسی های فرسوده مدل ۹۰ و قبل از آن ایجاد شده است.

تین نیوز

سرپرست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: با آغاز طرح نوسازی تاکسی های فرسوده امکان ثبت نام جهت نوسازی تاکسی های فرسوده مدل ۹۰ و قبل از آن ایجاد شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمدحسین ساده وند اظهار کرد: در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده خودروی سمند سورن پایه گازسوز با سطح آلایندگی یورو پنج جایگزین خودروهای فرسوده می شود.

وی افزود: قیمت این خودرو حدود ۲۷۳ میلیون تومان است.

سرپرست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان به آدرس www.nosazing.org و سامانه esale.ikco.ir نسبت به تکمیل فرآیند نوسازی و صحت سنجی اطلاعات فردی ثبت نام اقدام کنند.

ساده وند اضافه کرد: ضرورت دارد متقاضیان در هر دو سامانه ثبت نام کنند، در غیر این صورت فرآیند ناتمام محسوب می شود و امکان واگذاری تاکسی جدید را نخواهیم داشت.

وی گفت: شهرداری از ابتدای سال جدید اقدام به نوسازی اتوبوس ها کرده است و تا اوایل سال آینده بیش از ۹۰ درصد از اتوبوس های شهر نوسازی خواهد شد، در حال حاضر مشکل اصلی ما در زمینه نوسازی تاکسی است.

سرپرست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تاکید کرد: از آنجا که قیمت خودروی جایگزین بالا است، رانندگان ممکن است توان مالی لازم برای ثبت نام را نداشته باشند، اما در صورت استقبال از این طرح ما به دنبال منابع و اعتباراتی برای حمایت از تاکسی داران هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خودرو ایرانی کل قیمتش ۵ملیون تا ۲۰ملیون خریته کسی بیشتر پول بده خر پیدا میشه یک مشت به نهفشان است

  • ابوالفضل حیدری 0 0

    سلام مورخ پازده دی امسال تاکسی رانی اراک اعلام کرد .در این دو سایت راننده ها ثبت نام کنن. ولی هر چه سعیی کردیم وا د نشد از کارکنان تاکسی رانی هم جویا شدیم اطلاعی نداشتند لطفا از مسولین بخواهید که اطلاع رسانی آنها دقیق باشدhttp://esale.ikco.ir/
    http://www.nosazing.org/
    لطفا پیگیری نمایئد

    • ناشناس 0 1

      سلام وقت بخیر حیفه.بگیم سازمان تاکسی رانی ..باید بگیم سازمان تاکسی آزاری

  • بابک 0 0

    سلام من فقط میخوام بدونم این آقای سرپرست خودش یه بار امتحان کرده ببینه این سایت www.nosazing.org باز میشه یا نه که جواب مشخصه اینا فقط بلدن حرف بزنن آخه مرد حسابی این سایت اصلا وجود خارجی نداره باز نمیشه میفهمی خوشتون میاد مردم ساده رو میزارید سرکار!!!!!!!؟...