| کد خبر: 250612 |

احداث ۳۲۰ پارکینگ جدید در پارک جنگلی سرخه حصار

شهردار منطقه 13 تهران گفت: اخیرا اقدام به احداث دو پارکینگ روباز درب اول پارک جنگلی سرخه حصار به مساحت 4172 مترمربع و ظرفیت 200 دستگاه و درب سوم به مساحت 3273 مترمربع و ظرفیت 120 دستگاه کرده ایم. .

تین نیوز

شهردار منطقه 13 تهران گفت: اخیرا اقدام به احداث دو پارکینگ روباز درب اول پارک جنگلی سرخه حصار به مساحت 4172 مترمربع و ظرفیت 200 دستگاه و درب سوم به مساحت 3273 مترمربع و ظرفیت 120 دستگاه کرده ایم. .

به گزارش تین نیوز به نقل از برنا، در مراسمی با حضور جلال بهرامی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه 13، جمعی از معاونان و مدیران، پروژه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه13 افتتاح و به بهره برداری رسید.  

در این مراسم، فاز دوم پیاده راه سلامت، پارکینگ های درب اول و سوم سرخه حصار، خانه های دوچرخه با رویکرد آموزشی در سرای محلات، اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار، اصلاح هندسی و بازگشائی دوربرگردان خیابان پیروزی تقاطع امام علی(ع) افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین، کلنگ احداث و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز ضلع غرب ورودی مترو شهید کلاهدوز با هدف ساماندهی تاکسی های خطی و تسهیل در عبور و مرور به زمین زده شد.

شهردار منطقه 13 در خصوص افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور گفت : این پروژه به طول 1400 متر اجرائی و کلیه موارد ایمنی ، تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری نیز در این پروژه لحاظ شده است.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به  ایمنی سازی معابر پارک جنگلی سرخه حصار در پروژه قطب گردشگری شرق تهران و همچنین تسهیل در تردد وسایل نقلیه  اظهار داشت: این منطقه اقدام به احداث دو پارکینگ روباز درب اول به مساحت 4172 مترمربع و ظرفیت 200 دستگاه و درب سوم به مساحت  3273 مترمربع و ظرفیت 120 دستگاه نموده است .

شهردار منطقه 13 در خصوص افتتاح خانه های دوچرخه با رویکرد آموزشی در سرای محلات ادامه داد : با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه ،توسعه مُد حمل و نقل پاک در بین شهروندان و ایجاد فرهنگ نشاط و شادی در خانواده های محلات منطقه 13  خانه های دوچرخه در سرای محلات آشتیانی و  نیروی هوایی جانمایی شد.

او با اشاره به مشخصات پروژه عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی رفیوژ میانی خیابان مهربار گفت : این پروژه حدفاصل میدان چایچی تا میدان اطلاعات جهت روانسازی و کانالیزه کردن حرکات وسائط نقلیه و تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی به اجرا درآمد.

همزمان با افتتاح و بهره برداری پروژه های ترافیکی، اختتامیه آموزواره پاییزی حرکت نیز با شرکت 447 کودک و نوجوان در بخش های عکس، فیلم یک دقیقه ای ، نقاشی و خاطره نیز برگزار شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.