| کد خبر: 250533 |

آغاز دومین طرح کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی

طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده‌ای از روز شنبه همزمان با سراسر کشور در پایانه‌ های مسافری استان اصفهان آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده ای از روز شنبه همزمان با سراسر کشور در پایانه های مسافری استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اظهار کرد: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره یک و۲ ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرکت های حمل و نقل در تمام استان ها اجرا می شود.

وی افزود: کنترل در مقصد ناوگان ورودی به هر استان و مستند سازی تخلفات تاخیرهای غیر معمول هنگام سفر و ارجاع با قید فوریت آن به استان مبدا حرکت، استفاده از سامانه "پلاک خوان" و "سپهتن" برای کنترل زمان سفر از مبدا تا مقصد از جمله مزایای این طرح برای مسافران است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان در آغاز این طرح، در پایانه مسافربری کاوه، همزمان با سراسر کشور گفت: استفاده از ظرفیت کلیه تشکل های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیرهای ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و پاسخگویی فوری به شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهمترین موارد اجرای این طرح است.

دادخواه با بیان اینکه مسافران می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا و هنگام سفر مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند، گفت: با تدوین و ابلاغ این دستورالعمل تاکید شده نظارت ها به طور مستمر و موثر استمرار پیدا خواهد کرد.

فرزاد دادخواه با بیان اینکه طرح کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان اتوبوسی، پیش از این نیز در تیرماه سال جاری انجام شده بود، عنوان کرد: برای دومین بار از تاریخ ده دی ماه لغایت شانزدهم در کلیه پایانه های عمومی مسافری و پایانه های اختصاصی شرکت های حمل ونقل مسافری (در شهرهای فاقد پایانه عمومی) اقدام و اجرا می گردد. لذا مقتضی است همسو با اجرای طرح مذکور، انجمن های صنفی شرکت های حمل ونقل مسافر هر شهرستان نسبت به همراهی با تیم های نظارتی اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای با حداکثر توان و ظرفیت اقدام نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.