| کد خبر: 250327 |

مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد؛

افزایش پروازهای عتبات در فرودگاه های استان مازندران

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران از افزایش پروازهای عتبات عالیات تا ۱۱دی ‌ماه و آغاز پروژه اجرای روکش آسفالت باند فرودگاه شهدای ساری در بازه زمانی پنج روزه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران از افزایش پروازهای عتبات عالیات تا ۱۱دی ماه و آغاز پروژه اجرای روکش آسفالت باند فرودگاه شهدای ساری در بازه زمانی پنج روزه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعداله وطن خواه مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: با توجه به ضرورت الزامات عملیاتی و اهمیت شاخص ایمنی پروازها و نظر به این که باند فرودگاه ها به دلایل مختلف مستهلک شده و به زهکشی، مرمت و بازسازی نیاز دارد، در این راستا با هماهنگی  ستاد شرکت کل فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، حدود ۱ کیلومتر از باندهای فرودگاه ساری در ۴لاین ۳ متری مرمت و بازسازی شد.

وطن خواه افزود: عملیات بهسازی و ترمیم سطوح پروازی در مدت ۵ روز از یکم تا پنجم دی ماه، از ساعت ۲۴ لغایت ۱۳ روز بعد انجام می شود.همچنین عملیات درزگیری در فواصل بین پروازها صورت می گیرد که مجموعه این اقدامات ۳ میلیارد تومان هزینه داشته است.

او تشریح کرد: سامانه ILS (سیستم دقیق فرود هواپیما) که نصب آن در سال های گذشته انجام شده پس از انجام عملیات فلایت چک و بررسی طرح ها و اقدامات لازم، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران خاطر نشان کرد: از فرودگاه ساری ۲ پرواز عتبات عالیات صورت می گرفت که از سه هفته پیش به ۴ پرواز افزایش یافته است و از ۱۱دی ماه سال جاری نیز پروازهای عتبات به مقصد نجف به ۶ پرواز در هفته افزایش می یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.