| کد خبر: 250010 |

◄ شناسایی و رفع نیازهای صنعت هوانوردی از مهمترین دغدغه هاست

از آنجا که صنعت هوانوردی به طور غالب نیاز برون مرزی بیشتری را نسبت به صنعت های دیگر دارد، متاسفانه تحریم ها تاثیر مستقیمی بر صنعت هوانوردی دارد.

تین نیوز

مدیر آموزش و عضو هیئت مدیره شرکت scd aero  در خصوص تحریم های موجود در بخش هوانوردی گفت: از آنجا که صنعت هوانوردی به طور غالب نیاز برون مرزی بیشتری را نسبت به صنعت های دیگر دارد، متاسفانه تحریم ها تاثیر مستقیمی بر صنعت هوانوردی دارد.

به گزارش تین نیوز ، محمدجواد روح نواز در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش، به خبرنگار ما گفت: شرکت توسعه و تجارت هوایی با برند تجاری scd aero  حدود 6 سال است که در زمینه های هوایی فعالیت دارد. عمده فعالیت این شرکت در زمینه آموزش و مشاوره هوانوردی است و در زمینه آموزش به خلبانان کشور و مهندسان تعمیرات و نگهداری و همین طور در حوزه آموزش هایی که غالبا در کشور نیاز است ولی توسط شرکت های خارجی تامین می شود، فعال است.

وی افزود: در خصوص آموزش، کار اصلی که scd aero انجام می دهد، شناسایی نیازهای بازارهای داخلی و خارجی، توسط پرسنل مجرب است و در مرحله دوم شرکت هایی که توانایی برطرف سازی نیازها را دارند، چه در داخل و چه در خارج از کشور، پیدا کند و بتواند این دو مرز را به همدیگر نزدیک بکند. 

ایرشو کیش

وی ادامه داد: این در اصل، کاری است که در این برهه از زمان لازم است برای صنعت هوانوردی انجام شود. 

روح نواز در خصوص برنامه های یک سال آتی Scd aero ابراز کرد: امید داریم بتوانیم فعالیتمان را گسترش دهیم، scd aero به دنبال این موضوع است که بتواند در صنعت هوانوردی، جایگاه مشاوره، چه از نظر نگاه اقتصادی، چه از نظر گسترش خدمات، این فرهنگ را جایگزین تفکرات دیگر کند تا شرکت های مشاوره بتوانند خدمات بهتری را به باقی شرکت ها ارائه دهند و شرکت هایی که در زمینه تعمیر و نگهداری و دیگر فعالیت‌ های عملیاتی و زمینه های دیگر صنعت هوانوردی، گیرنده خدمات هستند بتوانند نگاه بهتر و چشم انداز بهتری داشته باشند.

وی افزود:  یکی از سرویس هایی که در  شرکت scd aero ارائه می شود، این است که بتوانیم شرکت های خارجی را مجاب کنیم با روش هایی می توانند از این اتفاق مصون باشند و همچنین، شرکت های خارجی را با در safe side  قرار دادن این دو قسمت به مجموعه های خارجی متصل کنیم. در هر صورت تحریم ها در صنعت تاثیر گذار است اما راهکارهای خاص خود را هم دارد. 

روح نواز در خصوص یازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش اظهار داشت: نمایشگاه کیش تقریبا بهترین نمایشگاه در صنعت هوانوردی است. 

وی با اشاره به این که در صنعت های مختلف، نمایشگاه های مختلفی برگزار می شود، ابراز داشت: نمایشگاه کیش همیشه موفق تر از مجموعه های دیگر بوده است. 

ایرشو کیش

مدیرآموزش و عضو هیئت مدیره scd aero  ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه هر سال رشد بیشتری داشته باشد و  بتواند با قوت بیشتر وارد مرحله بین المللی شود. 

روح نواز در خصوص چشم انداز scd aero و نقطه هدف این مجموعه عنوان کرد: ما امیدواریم با توجه به کادر جوانی که داریم بتوانیم زمینه مشاوره خود را در قالب صنعت فرهنگ هوانوردی جا بیندازیم و زمینه هایی که مشاوره می دهیم را گسترش دهیم. و همچنین فعالیت هایی که بین مجموعه های داخلی و خارجی داریم با توجه به نیازهای داخلی که وجود دارد و همچنین تولیداتی که در ایران وجود دارد و لازم است به فضای بین الملل صادر شود، این زمینه را گسترش دهیم و بتوانیم فضای همکاری داخل و بیرون را بیشتر کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که همه فعالان صنعت هوانوردی که مهجور باقی مانده اند موفق باشند و صنعت هوانوردی را با توجه به مختصات جغرافیایی و فرهنگی که داریم بتوانیم پیشرفت دهیم و صنعت هوانوردی در منطقه بتواند بنام باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.