| کد خبر: 249895 |

کسب رتبه دوم توسط اداره مدیریت راه‎‌ های چهارمحال و بختیاری

اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری توانست در ارزیابی انجام توسط مرکز مدیریت راه های کشور مقام دوم را کسب کند.

تین نیوز

اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری توانست در ارزیابی انجام توسط مرکز مدیریت راه های کشور مقام دوم را کسب کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در ارزیابی عملکرد ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها (سه ماهه منتهی به آبان امسال) که توسط مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد، اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری توانست در رابطه با نظارت و بهره برداری سامانه های هوشمند حمل و نقل، مقام دوم را از آن خود کند.

لاله اشرفی رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهار محال و بختیاری در این رابطه اظهار داشت: این ارزیابی شامل؛ عملکرد این اداره در مدیریت پروژه های تردد شمار، دوربین های نظارت تصویری، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان راهداری، سامانه ۱۴۱،ثبت سوانح_وقایع_تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر است.

وی در ادامه موارد ثبت شده را ۶ هزار و ۱۹ تماس گرفته شده با تلفن ۱۴۱،ثبت ۱۴۴۵ مورد تصادف، وجود ۲۱ کارگاه جاده ای،مشاهده مشکلات جاده ای ۳۴۱۱مورد، ثبت ۱۰۰هزار و ۵۰۶ تخلف توسط دوربین های ثبت تخلف سرعت، تخلفات ارسالی به پلیس راه ۸۲هزار و ۴۰ مورد و تعداد کل تردد استان (ورودی و خروجی) ۱۰۱ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۵۰ مورد بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.