| کد خبر: 249766 |

رسما تایید شد؛ سایپا ۵ خودرو به کشور وارد می‌کند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه این شرکت ۵ خودرو را به کشور وارد خواهد کرد گفت مراحل واردات این خودروها برای عرضه در بورس در حال انجام است.

تین نیوز

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه این شرکت ۵ خودرو را به کشور وارد خواهد کرد گفت مراحل واردات این خودروها برای عرضه در بورس در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز ، محمد علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا  با اعلام اینکه میزان تولید و فروش این گروه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده عنوان کرد هرچند ۳ خودرو پرتیراژ را حذف کردیم، اما در سال ۱۴۰۱ توانستیم تا به امروز ۳۶۰ هزار خودرو را به دست مشتریان برسانیم و فرایند تحویل ۴۰ هزار خودرو دیگر نیز در حال انجام است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بیان کرد تا ۱۶ آذرماه توانستیم به اندازه سال قبل یعنی حدود ۳۹۲ هزار خودرو تولید کنیم که البته تا پایان سال احتمالا ۱۲۰ هزار خودرو دیگر را نیز تولید و به مشتریان عرضه خواهیم کرد. همچنین در سال ۱۴۰۱ صادرات ۱۱ هزار دستگاه خودرو کوییک به ونزوئلا نهایی شده و با وجود توقف تولید پراید در ایران حدود ۵ هزار خودرو پراید به سفارش عراق در حال تولید بوده که طی چند ماه آینده به این کشور صادر خواهند شد.

واردات ۵ خودرو توسط سایپا

تیموری در بخش دیگری از گفته‌های خود بیان کرد طبق سیاست‌گذاری‌های گروه سایپا و وزارت صنعت، معدن و تجارت قصد داریم ۳ خودرو به روز و مدرن با قیمت زیر ۱۰ هزار دلار و ۲ خودرو زیر ۲۰ هزار دلار را به کشور وارد کنیم.

مدیرعامل گروه سایپا با اعلام اینکه مراحل واردات این ۵ خودرو برای عرضه به بورس کالا در حال انجام است گفت این گروه خودروسازی مجوز واردات ۳۶ هزار خودرو را دریافت کرد که با توجه به عدم قیمت‌گذاری دستوری و عرضه محصولات در بورس کالا باعث خواهد شد تا سودآوری سایپا بهبود پیدا کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: گجت نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.