| کد خبر: 249117 |

آسفالت ۵۵ کیلومتر از ۱۱۳ کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نزدیک به ۵۵ کیلومتر از ۱۱۳ کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان آسفالت شده و زیر بار ترافیک رفته است و ادامه این محور به طور متوسط ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نزدیک به ۵۵ کیلومتر از ۱۱۳ کیلومتر محور سلطانیه به قیدار و همدان آسفالت شده و زیر بار ترافیک رفته است و ادامه این محور به طور متوسط ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ظهر سه شنبه در بازدید از پروژه های راهسازی استان زنجان و در حاشیه بازدید از محور سلطانیه به قیدار و همدان، گفت: نماینده مردم قیدار در مجلس شورای اسلامی (سید البرز حسینی)،برای تامین مالی این محور تلاش ها و پیگیری های خوبی دارند.

وی با بیان اینکه محور سلطانیه به قیدار و همدان از محورهای بین استانی است چرا که استان همدان را به استان زنجان وصل می کند، ابراز داشت: همچنین این محور در قالب کریدور شمالی و جنوبی بوده و بخشی از این محور به طول ۱۱۳ کیلومتر از سلطانیه تا انتهای حوزه استان زنجان است و نزدیک ۵۵ کیلومتر از ۱۱۳ کیلومتر آن آسفالت شده و تردد در این محور صورت می گیرد و ادامه این محور به طور متوسط ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با پیگیری های عمل آمده و سفر رئیس جمهور به استان زنجان طی سال گذشته و بازدید از محور سلطانیه به قیدار و همدان، خوشبختانه از محل منابع ماده ۵۶ قانون به این پروژه تامین مالی مصوب شد.

خادمی تاکید کرد: برای این محور ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از بانک ملت که همکاری خوبی داشتند مصوب شده و هفته های آینده، در نزدیکترین زمان ممکن قسط اول ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه تزریق می شود تا شاهد تسریع در اجرای این پروژه توسط پیمانکاران باشیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته امید می رود قطعه ۲ که حد فاصل بین قیدار به سلطانیه است، با توجه به وجود تردد زیاد در این محور در آینده نزدیک زیر بار ترافیک برود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه تسریع در اجرای عملیات ساخت قطعه ۳ محور سلطانیه به قیدار و همدان از برنامه های مهم این وزارتخانه است، گفت: در تلاش هستیم عملیات اجرایی ساخت قطعه ۳ هم سرعت بگیرد و بخش هایی از این قطعه آسفالت شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

خادمی متذکر شد: قطعه ۴ محور سلطانیه به قیدار و همدان انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان است که به پیمانکار واگذار شده و کارهای عملیات خاکی شروع شده است و در اولویت بعدی نزدیک ۴۰ کیلومتر «قطعه ۴» را به مردم تحویل بدهیم تا به صورت چهار خطه از این محور استفاده کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.