| کد خبر: 248935 |

با اجرای طرح راهداری ضربتی راه‌های گلستان:

یک نقطه پرتصادف شهرستان کلاله ایمن سازی و آسفالت شد

پیچ پرتصادف تمرقره قوزی کلاله با شروع طرح راهداری ضربتی راه‌های این شهرستان ایمن سازی و آسفالت شد.

تین نیوز

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله گفت: پیچ پرتصادف تمرقره قوزی کلاله با شروع طرح راهداری ضربتی راه های این شهرستان ایمن سازی و آسفالت شد.

به گزارش تین نیوز، محمد ثمری پور، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله اظهار داشت: ایمن سازی و آسفالت این نقطه از سال ۱۴۰۰ در دست اجرا بوده که با اجرای طرح راهداری ضربتی عملیات اجرایی آن به طول ۶۰۰ متر و صرف هزینه ای بالغ بر۲۰ میلیارد ریال شدت گرفت.

وی، ایمن سازی محور را شامل خط کشی، نصب بشکه و میله ترافیکی و تابلو و علائم هشداردهنده بیان کرد و ادامه داد: طول خط کشی این نقطه به همراه محورهای حاج علی اسلامی تا امام عبدا..و فرودگاه ۲۵ کیلومتر و اعتبار هزینه شده هم ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

به گفته ثمری پور، مشکل خاموشی یک نقطه از پل کوسه در سه راهی کلاله که آن هم از نقاط پرتصادف شهرستان محسوب می شود در طرح ضربتی، رفع شد.

وی ادامه داد: رفع مشکلات خاموشی چراغ های چشمک زن پل عابر پیاده روستای کوسه گوگجه صوفیان و دهنه، نصب ۷۴ فقره تابلوی خطرنما و خاکریزی و آشکارسازی دهانه پل ها به تعداد ۲۶ مورد از دیگر فعالیت های اجرا شده با طرح راهداری ضربتی به حساب می آید.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله گفت: رنگ آمیزی، شستشوی تابلو، میله و بشکه های ترافیکی، علف زنی، پاکسازی و جمع آوری زباله ها و نخاله ها از حریم راه ها و جمع آوری ۴۰۰ فقره از گاردریل های فرسوده و رفع افتادگی شانه راه ها هم از دیگر فعالیت هاست.

وی، بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی، نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی و شرکت های حمل و نقل را هم جزو برنامه های این طرح بیان کرد.

کلاله از شهرستان های شرقی گلستان است که ۴۱۳کیلومتر از راه های استحفاظی استان را تحت پوشش دارد و طرح راهداری ضربتی هم اکنون در ۱۵۰ کیلومتر از آنها در حال اجراست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.