| کد خبر: 248401 |

کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو تهران برای شرکت در مراسم ۱۳ آبان

سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از خدمات رایگان متروی تهران در دو ایستگاه طالقانی و میدان انقلاب اسلامی و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در روز جمعه، ۱۳ آبان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از خدمات رایگان متروی تهران در دو ایستگاه طالقانی و میدان انقلاب اسلامی و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی در روز جمعه، ۱۳ آبان خبر داد.

 به گزارش تین نیوز، حامد عباسی نامی با اشاره به ادامه دشمنی آمریکا با مردم ایران و به میدان آوردن همه امکانات رسانه ای خاطرنشان کرد: «۱۳ آبان، حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» است و مردم بصیر و استکبارستیز ایران در این روز نشان می دهند که همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می دانند.

وی در خصوص ویژه برنامه های فرهنگی این شرکت در یوم الله ۱۳ آبان گفت: شناساندن انقلاب اسلامی به عنوان یک ملت استکبارستیز به همه قدرت های شیطانی و حمایت از ملت های عدالت خواه جهان محور برنامه های معاونت امور فرهنگی و اجتماعی متروی تهران است که در این راستا برنامه های متنوعی از جمله برپایی غرفه فرهنگی، غرفه نقاشی کودکان، اهدای بادکنک، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع استکبارستیزی و معترضین سیاست های آمریکا اجرا می شود.

 وی ادامه داد: از دیگر برنامه های این روز می توان به اجرای گروه سرود، نصب استیکر با موضوع تسخیر لانه جاسوسی و نصب استیکر عطف کتاب با موضوع سخنان حضرت امام خمینی، رضوان الله تعالی علیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، هم عهدی با شهدای دانش آموز، توزیع بسته های فرهنگی و برپایی ایستگاه پذیرایی اشاره کرد.

بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه فردا خروجی ایستگاه طالقانی و میدان انقلاب اسلامی رایگان خواهد بود تصریح کرد: به منظور تسهیل در تردد شرکت کنندگان در این اجتماع مردمی، سرفاصله حرکت قطارها در خط یک و سه کاهش می یابد و در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق العاده نیز اقدام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.