◄ طراحی ساختار نرخی؛ راهکاری برای کسب درآمد بیشتر از یک پرواز
طراحی ساختار نرخی، یکی از ابزارهای است که به کمک آن می توان رفتار رزرواسیون و تقاضای مسافران را مدیریت و درآمدهای بیشتری از یک پرواز و مسیر، کسب کرد.
به اعتقاد یک کارشناس هوانوردی، طراحی ساختار نرخی، یکی از ابزارهای است که به کمک آن می توان رفتار رزرواسیون و تقاضای مسافران را مدیریت و درآمدهای بیشتری از یک پرواز و مسیر، کسب کرد.
به گزارش تین نیوز، خلیل الله معمار زاده (محمد معمار) گفت: این کار بدان معنی است که مسافرانی که خواهان بیشترین آزادی عمل هستند از ظرفیت شناسه های نرخی بالاتر صندلی خود را رزرو کنند و بهای این تمایل را بپردازند مثل خرید بلیت در زمان های نزدیک به پرواز (On-Demand).
وی این مطلب را در کانال تلگرامی خود بیان کرد و افزود: این ساختار نرخی به نحوی تدریجی مرتب می شوند که ارزانترین شناسه های نرخی بیشترین محدودیت را دارند و گرانترین شناسه نرخی محدودیتی نداشته و آزادی عمل کاملی به مسافران متقاضی آن می دهد.
این کارشناس عنوان کرد: این کسب درآمد فرعی از ساختار نرخی، زمینه بسیار متنوعی داشته و با توجه به شرایط پس از کرونا متنوع تر نیز شده که خود به بخش درآمدهای کمکی Ancillary Revenue در شرکت های هواپیمایی تبدیل شده است.
معمارزاده گفت: بعدها گفته خواهد شد چقدر زمینه ها و فرصت های بکر کسب درآمدهای فرعی در شرکت های هواپیمایی وجود دارد که مسافران با رضایت کامل حاضر هستند آن را بپردازند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.