| کد خبر: 248095 |

◄ طراحی ساختار نرخی؛ راهکاری برای کسب درآمد بیشتر از یک پرواز

طراحی ساختار نرخی، یکی از ابزارهای است که به کمک آن می توان رفتار رزرواسیون و تقاضای مسافران را مدیریت و درآمدهای بیشتری از یک پرواز و مسیر، کسب کرد.

تین نیوز

به اعتقاد یک کارشناس هوانوردی، طراحی ساختار نرخی، یکی از ابزارهای است که به کمک آن می توان رفتار رزرواسیون و تقاضای مسافران را مدیریت و درآمدهای بیشتری از یک پرواز و مسیر، کسب کرد.

به گزارش تین نیوز، خلیل الله معمار زاده (محمد معمار) گفت: این کار بدان معنی است که مسافرانی که خواهان بیشترین آزادی عمل هستند از ظرفیت شناسه های نرخی بالاتر صندلی خود را رزرو کنند و بهای این تمایل را بپردازند مثل خرید بلیت در زمان های نزدیک به پرواز (On-Demand).

وی این مطلب را در کانال تلگرامی خود بیان کرد و افزود: این ساختار نرخی به نحوی تدریجی مرتب می شوند که ارزانترین شناسه های نرخی بیشترین محدودیت را دارند و گرانترین شناسه نرخی محدودیتی نداشته و آزادی عمل کاملی به مسافران متقاضی آن می دهد.

این کارشناس عنوان کرد: این کسب درآمد فرعی از ساختار نرخی، زمینه بسیار متنوعی داشته و با توجه به شرایط پس از کرونا متنوع تر نیز شده که خود به بخش درآمدهای کمکی Ancillary Revenue در شرکت های هواپیمایی تبدیل شده است.

معمارزاده گفت: بعدها گفته خواهد شد چقدر زمینه ها و فرصت های بکر کسب درآمدهای فرعی در شرکت های هواپیمایی وجود دارد که مسافران با رضایت کامل حاضر هستند آن را بپردازند.

ساختار نرخی حمل و نقل هوایی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.