| کد خبر: 246968 |

◄ دلسردی رانندگان از عدم اجازه فعالیت به ناوگان سواری کرایه اعزامی به مهران

اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور در نامه ای به حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از عدم اجازه فعالیت به ناوگان سواری کرایه اعزامی به مرز مهران خبر داد.

تین نیوز

اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور در نامه ای به حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از عدم اجازه فعالیت به ناوگان سواری کرایه اعزامی به مرز مهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز، در این نامه که به امضای رحمت الله حاجی محمدعلی مدیرعامل و رضا بهشتی دبیر کانون کارفرمایی سواری کرایه بین شهری کشور رسیده، عنوان شده که به دلیل فقدان مدیریت واحد، چند روزی است که خودروهای سواری کرایه چند  در شهر مهران زمینگیر و امکان ارایه خدمات از آنان سلب شده است.

در ادامه این نامه عنوان شده است: باوجود پیگیری های متعدد به خودروهای سواری کرایه با وجود داشتن برگه تردد امکان استقرار در پایانه برکت داده نشده است ... و این درحالی است که پایانه مرزی و اطراف آن محل جولان خودروهای شخصی که به صورت دلالی فعالیت می کنند، شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی صالحی 0 0

    با سلام
    متاسفانه روال اداری و کاغذ بازی در ادارات زیاد است و این درخواست هم مانند خیلی موارد دیگر موقعی پاسخ و رسیدگی میشود که کار از کار گذشته و بمانند نوشدارو بعد مرگ میشود.
    سازمانهای متولی قبل از ایام میبایست نسبت به انواع خدمات من جمله سرویس دهی سواری کرایه جلسه میگذاشتند و با چشم باز و تصمیم معقولانه وارد ایام اربعین میشدند.
    فقط جای تاسف دارد که عده ای کمر به نابودی صنف سواری کرایه بسته اند.
    با قوانین دست و پاگیر پای رانندگان حرفه ای بسته شده و جولان بی قانونی زیاد شده است . نمونه بارز ان عدم برخورد با مسافرکش شخصی و اسنپ تا انجا که شخصی درب پایانه جلو مسافر را میگیرد و حتی اجازه ورود مسافر به پایانه را نمیدهدو....