| کد خبر: 244335 |

◄ کاهش ١٠ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات رانندگی درون شهری در شیراز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، از کاهش ١٠ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات رانندگی درون شهری سال گذشته در مقایسه با سال ۹۹ بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی این کلانشهر خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، از کاهش ١٠ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات رانندگی درون شهری سال گذشته در مقایسه با سال ۹۹ بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی این کلانشهر خبر داد. 

به گزارش تین نیوز، هادی شه دوست شیرازی چهارشنبه یکم تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس قانون برنامه ششم توسعه کشور و مصوبه هیئت وزیران باید سالانه ١٠ درصد تصادفات رانندگی در مراکز شهرها و شهرهای بالای ٢٠٠ هزار نفر کاهش یابد، افزود: با مشارکت و تعامل شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی، این تکلیف در سال ١۴٠٠ در کلانشهر شیراز انجام شد. 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اضافه کرد: نصب سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف رانندگی، اصلاح نقاط حادثه خیز شهری، ایمن سازی معابر و آموزش فرهنگ ترافیک از عوامل اصلی کاهش تصادفات درون شهری کلانشهر شیراز بوده است. 

شه دوست شیرازی با اشاره به اینکه در سال ١۴٠١ ایمن سازی معابر و کاهش نقاط حادثه خیز شهری به تفکیک مناطق و بر اساس اولویت در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: در کارگروه مشترک پلیس و شهرداری نقاط حادثه خیز شهری شناسایی و ایمن سازی معابر بر اساس اولویت با همکاری شهرداری‌های مناطق انجام خواهد شد. 

او خاطرنشان کرد: آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک به صورت میدانی، فضای مجازی و پارک‌های ترافیک ویژه دانش آموزان به موازات برنامه‌های اجرایی و عمرانی ایمنی معابر و توسعه سامانه‌های ثبت تخلف در سال جاری با جدیت در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.