| کد خبر: 24079 |

توسعه گردشگری کیش نیازمند حمایت ویژه دولت

تین نیوز | یکی از مهمترین دلایل کاهش ورود گردشگر به جزیره کیش، افزایش تمایل مردم برای سفر به کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه است.
 
مسیح الله صفا، رئیس جامعه هتلداران کیش اظهار داشت: وضعیت ورود گردشگران به جزیره کیش در مقایسه با سالهای گذشته با کاهش همراه بوده است.

وی دلیل این کاهش را تغییر نوع ساختار جشنواره تابستانی عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره تابستانی کیش در سالهای گذشته به گونه ای بود که گردشگران بیشتری را به جزیره جذب می کرد.

وی یکی دیگر از دلایل کاهش ورود گردشگر به جزیره کیش را تمایل مردم برای سفر به کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس و ترکیه عنوان کرد.

رییس جامعه هتلدارن کیش تاکید کرد: ارزان تر بودن نرخ سفر به این کشورها باعث شده تا گردشگران ایرانی تمایل بیشتری برای سفر به این کشورها داشته باشند.

وی عنوان کرد: البته هم اکنون با سرد شدن آب و هوایی ترکیه ، امید می رود تمایل گردشگران برای سفر به جزیره کیش افزایش یابد.

صفا در ادامه گفت: امیدواریم با انجام برنامه ریزیهای بهتر از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سال شاهد رونق بیشتر گردشگری در جزیره کیش باشیم.

وی اذعان داشت: بنا بر اعلام سازمان منطقه آزاد کیش به زودی جشنواره های مختلفی در جزیره کیش برای جذب گردشگران برگزار خواهد شد.

رئیس جامعه هتلداران کیش تاکید کرد: امیدواریم برگزاری این جشنواره ها در جزیره مرجانی کیش همچنان استمرار داشته باشد.

وی برگزاری جشنواره "عروس دامادهای قدیمی" را از جمله جشنواره های جذابی عنوان کرد که در مهرماه امسال در جزیره برگزار می شود.

این مقام مسئول در جامعه هتلدان کیش در ادامه سخنان خود، حمایت دولت را برای رونق و توسعه گردشگری در جزیره کیش به عنوان مهمترین قطب توریسم کشور بسیار حائز اهمیت دانست.

صفا اظهار داشت: دولت باید در راستای مناسب شدن نرخ خدمات هواپیمایی حمایت های ویژه ای داشته باشد تا با کاهش قیمت بلیط، گردشگران بیشتری به کیش سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش امکانات گردشگری به ویژه در بخش توریسم دریایی در راستای رونق توریسم کیش بسیار مهم است.

رئیس جامعه هتلداران کیش تصریح کرد: در این راستا ایجاد زیرساختهای گردشگری دریایی ، راه اندازی کلوپ های ورزش های آبی ، ورود و به کارگیری شناورهای تفریحی، ایجاد محل شنای مناسب و استاندارد ویژه بانوان نیز از دیگر ملزومات توسعه گردشگری کیش محسوب می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.