| کد خبر: 236869 |

◄ پیشرفت 85 درصدی پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان

پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

 معاون عمران،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه پروژه تقاطع چهارسطحی آزادگان تاکنون85درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: درحال حاضر عملیات اجرایی شمع گذاری، فندانسیون و پایه های دوسطح باقی مانده از این تقاطع به پایان رسیده و عملیات نصب قطعات بتنی پیش ساخته(سگمنت) عرشه سطح مثبت یک درحال انجام است .

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص، افزود: برای رفع مشکل و ضرورت های ترافیکی، عملیات اجرای پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان درمحل اتصال بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه امام علی(ع)و میدان نمایشگاه درغرب مشهد 25 مرداد 98 آغازشد.

وی با بیان اینکه تقاطع میدان نمایشگاه دارای چهار سطح است که سطح منفی یک آن بولوار نمایشگاه را به بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل می کند، اظهارکرد: سطح صفراین پروژه نیز به صورت میدان اجرا شده است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: سطح مثبت یک این تقاطع نیز، شرق بزرگراه امام علی (ع) را به غرب این بزرگراه و به سوی چناران متصل می کند .

کاظمی تصریح کرد: همچنین سطح مثبت دو تقاطع غیر همسطح آزادگان که دارای دو چپگرد است، بزرگراه امام علی (ع) را به بولوار نمایشگاه و دیگری غرب بزرگراه امام علی(ع) از سمت چناران را به بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی متصل خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه درحال حاضر سه سطح از این پروژه بزرگ به همراه فضای سبز و نورپردازی آن شامل زیرگذر ، میدان و پل چپ گرد از بولوار امام علی (ع) به بولوار نمایشگاه چندی پیش به بهره برداری رسید.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: اکنون نیزعملیات شمع گذاری، فندانسون و پایه گذاری پل اصلی تقاطع چهار سطحی آزادگان در مسیر مشهد به چناران به پایان رسیده و قطعات سگمنت مورد نیاز آن نیز در کارگاه درحال تولید است.

کاظمی اضافه کرد: در کنار آن عملیات اجرای پایه های بتنی چپ گرد تقاطع غیر همسطح آزادگان از سمت چناران به بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز به اتمام رسیده و نصب قطعات بتنی پیش ساخته(سگمنت) عرشه پل درحال انجام است.

وی درادامه گفت: در کنار عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح آزادگان پروژه تعریض پل چهل بازه اجرا نیز درحال انجام است که با این کارعرض پل به 36 متر افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون عمران،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: در مجموع پروژه تقاطع چهار سطحی آزادگان از 85درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و امیدواریم تا پایان سال دو سطح باقی مانده نیز آماده بهره برداری شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.