| کد خبر: 236401 |

◄ کاهش 430هزار نفری جابجایی مسافر در مردادماه امسال

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از کاهش بیش از430 هزار نفری جابجایی مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری طی مرداد ماه نسبت به تیرماه امسال خبرداد.

تین نیوز

خلیل الله کاظمی در این خصوص، گفت: براساس آمار از ابتدا تا 31 مردادماه 1400 بیش از958 هزارو 233 مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی افزود: این درحالی است که از ابتدا تا 31 تیرماه 1400 بیش از یک میلیون و 396 هزارو 976 مسافر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری مشهد جابجا شده بودند که مقایسه این دو آمار نشان دهنده کاهش 438 هزارو 743 مسافر در مرداد ماه نسبت به ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا است.

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: همچنین طبق آمار ازاول تا 31 مرداد ماه سال گذشته نیز 825 هزارو 128 مسافر از طریق پایانه های شهرداری به شهر مشهد وارد و یا از این شهرخارج شده اند.

کاظمی به اجرای طرح اصلاح الگوی سفر در پایانه مسافربری اشاره و اظهارکرد: براساس این طرح فروش بلیت در پایانه مسافربری کاملا ممنوع و فروش بلیت تنها از طریق الکترونیک توسط درگاه های اینترنتی و آژانسهای مسافرتی خارج از پایانه انجام می شود.

وی تصریح کرد: براین اساس به زائران و مجاوران توصیه می شود تا قبل از حضور در پایانه و انجام سفر بلیت خود را از طریق الکترونیک و آژانس های مسافرتی به نام مسافر تهیه کنند زیرا عبور از گیت های هوشمند و ورود به جایگاه سوار شدن مسافران به اتوبوس فقط از طریق کیو آرکد مندرج بر بلیت صادر شده به نام مسافر امکان پذیر خواهد بود.

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر مشهد از نظر شیوع کرونا پروتکل های بهداشتی با شدت بیشتری در پایانه ها اجرا می شود اما با این حال از مردم درخواست می شود تا از انجام سفر غیر ضروری خود داری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.