| کد خبر: 235025 |

◄ معوقات کارکنان شرکت بهره برداری مترو چه زمانی پرداخت می شود؟

معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص معوقات کارکنان این شرکت گفت که میزان مطالبات هر یک از کارکنان مشخص شده و به محض تامین مالی، به صورت قسطی پرداخت می شود.

تین نیوز

 معاون منابع انسانی شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص معوقات کارکنان این شرکت گفت که میزان مطالبات هر یک از کارکنان مشخص شده و به محض تامین مالی، به صورت قسطی پرداخت می شود.

به گزارش تین نیوز، بر اساس فیلمی که مدیریت ارتباطات و امور بین المللی شرکت بهره برداری مترو تهران منتشر کرده است، سید محسن علیزاده طباطبایی در مورد اشتباه محاسباتی سال 1395 تا  1400 و دریافت معوقه کارکنان این شرکت گفته است که این اشتباهی بوده که شرکت مرتکب شده و خود شرکت هم متوجه آن شده  و در فیش حقوقی کارکنان و در بخش مطالبات میزان مطالبه هر یک از کارکنان ذکر شده است.

وی با بیان این که این مبالغ حتما در چند قسط پرداخت می شود، افزود: اما در حال حاضر منابع مالی برای پرداخت آن موجود نیست اما به محض تامین منابع مالی که زمان آن هم مشخص نیست، به صورت قسطی در سه یا چهار قسط پرداخت می شود.

فیلم سخنان علیزاده طباطبایی را ببنید:

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پیمان 0 1

    با سلام و عرض احترام و ضمن تشکر در خصوص انتشار این خبر، جناب طباطبایی کاملا حرف هایی که بیان کرده اند کذب است ، از سال ۹۵ تا ۱۴۰۰ یعنی ۵ سال سیستم مالی یک شرکت دچار نقص بوده و چه اختلاسی تو این ۵ سال اتفاق افتاد از وبت شرکت نواوران نام دار پارس به دست همسر آقای شریف و آقای نوبخت و چه رانت و فسادی مه این ۲ نفر تو مترو رقم نزدن، حرف از قانون و عدالت و شفافیت می زنند بیاییند سری به صورت های مالی و هزینه های این شرکت بزنین و ببینین چه سو مدیریتی و اختلاس و پایمال شدن حق پرسنل شده است

    • تین نیوز 0 0

      صرف بیان کذب بودن صحبت جناب طباطبایی کافی نیست و مدعی باید برای ادعای خود دلیل ارئه کند! از نویسنده این کامنت تقاضا دارایم ادله خود را ارایه نمایند وگرنه حرف بدون مستند زدن هیچ ارزشی نخواهد داشت. ضمنا این حق برای شرکت بهره برداری مترو محفوظ است تا توضیحات خود را ارایه نمایند.

  • یونس 0 0

    همین که گفته خود شرکت فهمیده کذبه
    شرکت به زور قبول کرد که اشتباه کرده با شکایت دو نفر از بازنشسته ها قبول کرد

  • حسن 2 0

    با توجه به تورم شدید در طی این ۵ سال آیا این منطقیست که ما کارکنان تاوان اشتباه محاسباتی سیستم را بپردازیم. حداقل کاری که شرکت برای کارکنانش باید بکند این است که اولا این معوقه را با توجه به نرخ تورم محاسبه کند و ثانیا بصورت یکجا بپردازد. وگرنه همه ی کارکنان بابت این ضرر متولیان امر را حلال نخواهند کرد و روزی میرسد که تقاص پس بدهند. باتشکر